Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi v8 Quattro tärisee

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi v8 Quattro tärisee

    Tässä olen kummastellut ja ihmetellyt että mistä Helv.. johtuu kun ajaa jotain 150-180kmh ja kääntää vähän jyrkemmin vasemmalle niin tuntuu että rengas lähtee irti täräjää niin perkeleesti ? ja tärisee 120kmh ylöspäinkin muttei niin pahasti.

    missä vika ?

    Edit.

    oon ronklannu rattaita ja ei tuntus olevan väljää vaikka kuin roikkus.

    vetarit on kans ihan kunnossa.

  • #2
    Kerro lisää milloin tarvii 180km/h vauhdissa kääntää jyrkästi : )
    Mutta omasta kokemuksesta mitä radalla kaahatessa olen huomannut, niin tarkista renkaiden tasapainotus ja että renkaat/vanteet on pyöreät.

    Comment


      #3
      Kerro lisää milloin tarvii 180km/h vauhdissa kääntää jyrkästi : )
      Tuollaistahan näkee joka päivä ostoshelvettien parkkipaikoilla, siellä kävelee henkensä edestä muutenkin, yleensä nopeudet karvan verran pienempi ja kuskeina ~30 lestadiolaisrouvat lapsilaumoineen. ;-D

      Olisko pyöränlaakeri + ym. tasapainoitus?

      Comment


      • #4
        näytti soikeutta jonkin verran olevan kiekoisa kun tasapainotin. mutta ei voi johtua täysin siitä.
        pyöränlaakerit ok.
        käyn kohta ajamassa 280 puuhun ku menöö hermo =D
        Viimeksi muokannut Tanhuc; 16.8.2010, 21:05.

        Comment


          #5
          Jos tuossa yhtään samanlainen eturipustus kuin C4:sessa niin etuvakaajan puslat etutukivarteen on aika potentiaalinen vikakohde. Mulla tuo tuli 140 km/h mittarinopeudessa motarilla vasemmalle kääntyessä, ja tärinä sellainen että kojelauta hyppi silmissä. Tuo väljä oli tokin niin pieni ettei puslaa väännellessä /katsastuksessa mitään huomannut.
          Vaihdoin sitten tukivarret puslineen kokonaisuudessa - eivät ole kovinkaan pahanhintaiset ja sillä hoitui tuo tärinä.

          Comment


          • #6
            ois mukava saada kuvia c4:n pyöräntuennoista =)

            Comment


            • #7
              Audalfa sanoi: Kerro lisää milloin tarvii 180km/h vauhdissa kääntää jyrkästi : )

              no 180kmh vauhdissa loiva mutka muuttuu jyrkäks tollasella laivalla ;)

              Comment


                #8
                v8 ja C4 pyöräntuennat ovat identtiset. Benkun ehdottama juttu on todennäköisesti vialla tässäkin tapauksessa.

                Comment


                • #9
                  Ostakaa pois 3600? haen uuen auton...
                  ei jaksa ruuvata =D

                  Comment


                  • #10
                    Omassa C4 koppasessa oli taas kerran samanlainen tarinä helvetti.Viaksi paljastui tällä kertaa raidetangonpää juurikin kuskin puolella.Välystä oli kertynyt jo katsastuksesta (20.4 ei väljää, leimasta läpi)Raidetangonpään vaihdoin uuteen 12.7,jonka jälkeen ei tärinää ole esiintynyt.Tässä korimallissa C4 tuntuu olevan pienestä kiinni tuon kaltaiset VAPINAT ja tutinat.Yksi seikka mikä myöskin varmaankin suurentaa tuota tärinää on aurauskulmat,jos eivät ole kodallaan voisi voimistaa tärinää kun tulee sopiva murtokulma renkaalle.

                    Comment

                    Working...
                    X