Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mystinen anturi KV-koneessa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mystinen anturi KV-koneessa

    Auto on Audi 90q -89 ja venttiilikopan tiivistettä vaihtaessani hoksasin kopan oikeassa takakulmassa kiinnitysruuvien alla lämpöanturin. Anturi ikäänkuin roikkuu ilmassa viitospytyn pakokanavan läheisyydessä. 85C näytti olevan toimintalämpötila. Liittykö tämä jäähdyttäjän puhaltimen jälkikäyttöön vai johonkin ruiskun toimintoon? Varaosakuvista en meinaa ko. anturia löytää ollenkaan. Siinä oli kaksi napaa, toiseen meni ruskea/vihreä johto ja toinen oli tyhjä. Luulen, että samassa johtosarjan haarassa ollut ruskea johto kuuluisi toiseen napaan.

    #2
    Ruskea (maa) kuulunee toiseen karvaan. Anturi on ymmärtääkseni usein jo purettua suuttumien jäähdytyspuhallinta varten.

    Comment


    • #3
      Kuulostaa uskottavalta. Puhallinsysteemi on kyllä purettu kuten arvasitkin. Annetaan siis olla omissa oloissaan!

      Comment


        #4
        Jälkijäähyn anturi. Mittaa konehuoneen lämpötilaa. Yksinkertaisimmassa kokoonpanossa laittaa ainoastaan flektin hönkimään, jos konehuoneen lämpötila nousee liiaksi auto sammutettuna. Ei siis välttämättä ruiskusuuttimien puhaltimelle.

        Comment

        Working...
        X