Pystyykö ns. tee-se-itse mies jakohihnan vaihtoon vai vaatiiko se erikoistyökaluja/- tietämystä? Koneena on ARJ 2,4-30 V6.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
jakohihna remppa 2,4 V6
Collapse
X
-
Itse tuossa pohdiskelin samaa. Olen tosin muutaman moottorin "rakentanut atomeista" ja uskoisin että tuolla kokemuksella kyllä onnistuu. Itse ajattelin hommata ne nokkien ja kampuran lukitustyökalut. Muuten tuossa näyttäisi olevan sellainen koko päivän kestävä mukava jumppa ;-)
Omaa pollaani kiinnostaisi mahdolliset kompapaikat, kuten se että voiko esim jonkun rullan / kiristimen asentaa väärin ym perinteisiä mokia.
-
kiristimen vaimennin kannatta kans vaihtaa, ens viikolla jos jaksais jumpan alottaa.
saksan ebaystä työkalut n.50€( lukitusrauta ja tappi), ulosvetäjää tarvii sitten nokkapyörän irrotukseen, joka löytyy joka jampan tallista.
Bentleyn opus kannattaa hommata jos pitää Audia vähänkin pitempään ;) kopkopViimeksi muokannut Juha E; 3.8.2010, 15:44.
Comment
-
dodii, jakopään kilkkeet vaihdettu ja kyllä siihen n.7h sai menemään.
hyvät tuokalut oltava ehdottomasti, peilikin hyvä olla että näkee kaikki pultit.
osat merkkiliikkeessä reilun 400?(vanha pumppu vaihdossa), tuulettajan remmin jätin vaihtamatta koska vaihdettu 50000km sitten, eikä tuossa murtumia näkyny, samoin kiristimen rullakin pyöri ääntämäti.
Comment
Comment