Ongelma on että Audi 100 2,2 turbo vm-88 sammuu aina kun tulee tietyn lämpöiseksi (noin 90ºC). Pienet jäähdyttelyt ja taas mennään. Jäähdytys tapahtuu avaamalla konepelti ja virrat päälle/ilmastointi niin saadaan flekti pyörii ja näin konehuone huuhtoutuu.
Tosiaan flektistä löytyy kaikki kolme nopeutta jotka testasin jomppilangalla suoraan termostaatin töpselistä. Ongelma kohdistuu mielestäni lohkon lämpöön kun olen huomannut että syylärin vesi saattaa jäähtyä paljon nopeammin ja silti roiske ei lähde tulille. Olen löytänyt lämpöanturin siitä hukkaportin luota ja olen poistanut sen laihoin tuloksin. Vikakoodeja auto ei anna sammuessaan tai kun lukee niitä niin niitä ei ole.
Voiko hall anturi mennä kuumetessaan esim heikommaksi kun se ei anna siintä vikakoodia?
Hei auttakaa miestä mäessä.
Tosiaan flektistä löytyy kaikki kolme nopeutta jotka testasin jomppilangalla suoraan termostaatin töpselistä. Ongelma kohdistuu mielestäni lohkon lämpöön kun olen huomannut että syylärin vesi saattaa jäähtyä paljon nopeammin ja silti roiske ei lähde tulille. Olen löytänyt lämpöanturin siitä hukkaportin luota ja olen poistanut sen laihoin tuloksin. Vikakoodeja auto ei anna sammuessaan tai kun lukee niitä niin niitä ei ole.
Voiko hall anturi mennä kuumetessaan esim heikommaksi kun se ei anna siintä vikakoodia?
Hei auttakaa miestä mäessä.
Comment