Eli ongelmana profiilin AEB:ssä pieni yliahtaminen täyskaasulla(0.1-0.2bar liikaa), (osakaasulla auto toimii ihan normaalisti), Sekä totaali hyytyminen samaan aikaan. Lisäksi putkesta tulee mustaa savua aina näin tapahtuessa. Mitään vikakoodeja ei ole tullut.
Vaihdettu tulpat, puolat, sytkävahvari, ahtopaineensäädin, maf.
Tarkastettu että katti kunnossa, turbossa ei välystä, turbon hukkaportti liikkuu hyvin kun painetta laittaa kellon ohjausletkuun, painetestiä tehty, Kaasuläppää kaliboitu sekä putsattu.
Mutta asiaan: Pari vetoa katsoin läppärin kanssa ja kaasuläpän toiminta jäi ihmetyttämään. Täyskaasulla kiihdytäessä aina kun tekee tätä hyytymistä jne, kaasuläpän asentona näkyy Enrich, ja Full throttle tulee vasta +6trpm jälkeen kun veto alkaa tasaantumaan (ahdot laskee ilmeisesti). Meinaako tämä että kaasuläppä olisi entinen, vai onko vikaa jossain muualla ja ecu koittaa kaasuläpän avulla rikastaa seosta? Lisävikana vielä tyhjäkäynnin pieni heijaaminen kun ilmastointi ei ole päällä, tämä tosin oli jo silloin kun auto muuten toimi normaalisti.
Vaihdettu tulpat, puolat, sytkävahvari, ahtopaineensäädin, maf.
Tarkastettu että katti kunnossa, turbossa ei välystä, turbon hukkaportti liikkuu hyvin kun painetta laittaa kellon ohjausletkuun, painetestiä tehty, Kaasuläppää kaliboitu sekä putsattu.
Mutta asiaan: Pari vetoa katsoin läppärin kanssa ja kaasuläpän toiminta jäi ihmetyttämään. Täyskaasulla kiihdytäessä aina kun tekee tätä hyytymistä jne, kaasuläpän asentona näkyy Enrich, ja Full throttle tulee vasta +6trpm jälkeen kun veto alkaa tasaantumaan (ahdot laskee ilmeisesti). Meinaako tämä että kaasuläppä olisi entinen, vai onko vikaa jossain muualla ja ecu koittaa kaasuläpän avulla rikastaa seosta? Lisävikana vielä tyhjäkäynnin pieni heijaaminen kun ilmastointi ei ole päällä, tämä tosin oli jo silloin kun auto muuten toimi normaalisti.
Comment