Haulla löyty aika paljon asiaa A4:sen lämpö-ongelmista, tässä yksi lisää:
eilen pitkällä matkalla huomasin yhtäkkiä että mittarin viisari oli pompannu lähelle 100:aa ->lämmöt kajuuttaan täysille ja laski taas normaaliksi, eli ilmeisesti vesipumppu kierrättää nestettä.
Sähköflekti pyörii hyvin.
Tyhjäkäynnillä lämmöt ok, mutta maantienopeuksilla ei.
Lauhduttimen ja syylärin puhdistelin hyttysistä ja muusta töhnästä jota lähti aika moinen määrä irti, ei vaikutusta...
Tarkennuksena pitää kysellä mikä tuo viskotuulettimen normaali sielunelämä on? nyt pyörii suht hitaasti ja pystyy pysäyttään sormilla vaikka koneen lämmöt pitkän ajon jälkeen varmasti oli "tapissa", miten jämäkäksi viskon pitäis lämmetessään mennä?
eilen pitkällä matkalla huomasin yhtäkkiä että mittarin viisari oli pompannu lähelle 100:aa ->lämmöt kajuuttaan täysille ja laski taas normaaliksi, eli ilmeisesti vesipumppu kierrättää nestettä.
Sähköflekti pyörii hyvin.
Tyhjäkäynnillä lämmöt ok, mutta maantienopeuksilla ei.
Lauhduttimen ja syylärin puhdistelin hyttysistä ja muusta töhnästä jota lähti aika moinen määrä irti, ei vaikutusta...
Tarkennuksena pitää kysellä mikä tuo viskotuulettimen normaali sielunelämä on? nyt pyörii suht hitaasti ja pystyy pysäyttään sormilla vaikka koneen lämmöt pitkän ajon jälkeen varmasti oli "tapissa", miten jämäkäksi viskon pitäis lämmetessään mennä?
Comment