Moi
A4 1.9 TDI '02 oli kolme viikkoa sitten isossa huollossa, jossa vaihdettiin mm. moniurahihna, joka pyörittää ainakin laturia ja jäähdyttäjän flektiä. Nyt hihna pomppasi pois paikaltaan ja syynä oli kiristäjän pultin katkeaminen. Huollossa pulttiin ei ole kuulemma koskettu, koska sitä ei tarvitse hihnan vaihdossa avata työkalun ansiosta, jolla kiristäjän jousipakka käännetään pois.
Korjauksesta laskua tuli n. 350 e. Omasta mielestäni pultin katkeamisen tulisi kuulua ainakin osin joko huollon tai maahantuojan vastuulle, koska näin uudesta autosta ei voi pultti katketa ellei siinä ole ollut materiaalivikaa tai huollon toiminnassa aiheutettua vikaa.
Oliko muilla foorumilaisilla samanlaisia kokemuksia, jota voisin käyttää hyväksi neuvotellessani asiasta?
Kiitos etukäteen
A4 1.9 TDI '02 oli kolme viikkoa sitten isossa huollossa, jossa vaihdettiin mm. moniurahihna, joka pyörittää ainakin laturia ja jäähdyttäjän flektiä. Nyt hihna pomppasi pois paikaltaan ja syynä oli kiristäjän pultin katkeaminen. Huollossa pulttiin ei ole kuulemma koskettu, koska sitä ei tarvitse hihnan vaihdossa avata työkalun ansiosta, jolla kiristäjän jousipakka käännetään pois.
Korjauksesta laskua tuli n. 350 e. Omasta mielestäni pultin katkeamisen tulisi kuulua ainakin osin joko huollon tai maahantuojan vastuulle, koska näin uudesta autosta ei voi pultti katketa ellei siinä ole ollut materiaalivikaa tai huollon toiminnassa aiheutettua vikaa.
Oliko muilla foorumilaisilla samanlaisia kokemuksia, jota voisin käyttää hyväksi neuvotellessani asiasta?
Kiitos etukäteen
Comment