Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

urs4 / s6 vetarin suojakumi - sama kuin A6 ?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• urs4 / s6 vetarin suojakumi - sama kuin A6 ?

eli meni tossa kun nyppäsin tolppaa irti niin näköjään suojakumista rautakanki pirulainen läpi.

millä varaosanumerolla sen löytää varaosaputkasta - tartten sen nimittäin huomenna kun työt alkaapi.
    Viimeksi muokannut repsa; 12.7.2010, 06:56.

pikkaisen jos päivitetään, siis minkä vastaavan kumin voin käydä kysymässä - esim A6 2.8 ?
    etuvetari kyseeessä.

edittiä :

aah,aan,abh koneissa samat, eli 2.8:n suojakumin pitäisi käydä.

vaimo hakekoot varaosaputkasta, itse ei flunssassa viitsi - saisikohan sen vielä sinne vaihtamaankin ?
    Viimeksi muokannut repsa; 12.7.2010, 09:20.

Comment

Jossei vaimoke pelkää käsien likaantumista, niin eikait tuon pitäisi ongelma olla ;)

Itse koskaan vaihtanu mistään laitteesta tota kumia ja tunti siinä toiselle puolelle meni. Sisältää ihmettelyn, työkalujen etsimisen ja itse työn :D

Comment

Ite väänsin tohon diiseli kutosee uuden kumin männäviikolla, en tiedä olisiko saanu muljautettua kokonaan irrottamatta alapalloa, kokonaan sitä ei ainakaan tarvinnu ottaa irti niin mahtui nivel kääntymään pois. Unifit kumin motonetista sinne ostin jonka ilmotetaan käyvän 90mm nivelelle asti, tuo oli ehkä vähän nafti siihen päälle.

Comment

Ei kannata laittaa liian pientä kumia nivelen päälle. Omassa kulkineessa meni alle vuodessa riekaleiksi Motonetin "unifit" suojakumi, alkaa ensin halkeilemaan ja lopulta repeytyy. Kumin laatu on myös aivan ala-arvoista verrattuna marmoritiskin tavaraan.

Comment

Kumin laatu on myös aivan ala-arvoista verrattuna marmoritiskin tavaraan.
            No jaa, nuo clicki kumit ovat jotain luonnonkumia joka venyy ja paukkuu, kun marmorin kumit ovat enemmänkin muovia. Eli en väittäisi että on ala-arvoista kumia, pikemminkin päin vastoin.

[e] Sen verran vielä "pakko" kommentoida, että olen vaihtanut useamman kerran jo kertaalleen vaihdettuja orggiskumeja, mutta kertaakaan ei ole tullut vastaan unifit kumeja jotka olisivat heljennut. Tosin tämäkin on vertailua ainoastaan mun pajalta.
            Viimeksi muokannut Metsässä; 13.7.2010, 23:17.

Comment

Löbrö/GKN kesti lötkössä 18 vuotta/350tkm, vaihdoin kaikki kun oli alkavaa haperoitumista pinnassa.

Comment

Itse oon noita orkkiskumeja vaihdellut uusiin siinä 250-300tkm kohdilla, auton iän ollessa 14-18v kantturoilla. Ei noita orkkiksia voi huonoiksi sanoa.

Comment

Working...
                X