Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kytkin a4 1.9tdi:hin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kytkin a4 1.9tdi:hin

    Niin piti käydä eilen lunastamassa tollanen aanelkku 1.9tdi ilmeisesti afn koneella.
    Siinä luistaa kytkin hieman ja mietinkin että kannattaako vaan vaihtaa normi vakio kytkin ja jättää kaksois massa vauhtipyörä paikalleen vai kannattaako satsata sen verran enemmän että saa esim motonetissa myytävän kytkin paketin missä vaihtuu vauhtipyöräkin kiinteään.
    Kun kumminkin jopssain vaiheessa olis tarkoitus jotain pientä piristystä suorittaa lähinnä lastu/boxi ,avarampaa putkea yms.
    Niin vai mistä muualta sais "hyvän" kytkin paketin tohon mikä kestää motonetin setillä hintaa 600e.

  • #2
    Vaihtoehto:
    http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=69024

    Motonetin fillarissa tuskin on 240mm ja yhtä jämäkkä kytkin(?).

    Itse laittaisin vakiorompetta ellei erityisemmät viritykset ole suunnitelmissa.

    Comment


    • #3
      En usko että nyt mitään hirmu vääntöjä tosta tarttee ulos ottaa, mutt venettä ja kärryä on tarkoitu sillon tällöin vedellä onko vaikutusta asiaan.

      Comment


      • #4
        Suosittelen vaihtamaan vauhtipyörän samalla, ei muuten mutta se "saattaa" ketuttaa jos se orggis pyörä antautuu kytkin rempan jälkeen. Joutuu nimittäin taas maksamaan samasta hommasta.
        Ja kun vertaa tepon ja motonetin hinta eroa ja sitä että suunnitelmissa on pientä viritystä niin kallistuisin tepon satsiin.

        Comment


        • #5
          No onhan se näinkin mutta kun olis aikalailla muutakin laitettavaa tossa nyt heti kohta että olis "varma" ajella.
          Onkohan tossa kytkin hommassa jotain poikkeavaa ns. normi pitkittäiseen koneeseen verrattuna lähinnä meinasin kun on toi Quattro?

          Comment

          Working...
          X