Milläköhän periaatteella tuo V8:n lukko toimii?
Nyt on alkanu ilmenemään, että kun lähtee kylmiltään parkista pakilla, niin sisäkaarteenpuoleinen takapyörä pistää hanttiin, jopa niin pahasti että jättää viivaa asvaltille.
Ja tämä siis ihan pienillä kierroksilla.
Olisiko kyseessä öljyjen jäykkyys?, alipainevuoto? (jos lukko on alipaineohjattu)
Ajon jäljiltä ei tee tuommoista.
Samoiten, jos tekee nopeamman lähdön kylmiltään märällä asvaltilla, niin perä "ääntää".
Eli olisiko mahdollista että lukko jää päälle?
Ja btw tuli Audista aika paljon pirteämpi kun otin ilmanputsarin päältä n. kaksi kourallista lehtiä ja havunneulasia ja puhaltelin sen paineilmalla :) ja matka-ajon keskikulutuskin putos yli puoli litraa.
Oli aika tukossa, mutta olevinaan oli ihan hyvin vetoja noinkin ;)
Huomenna täytyy lähteä metsästämään jostain uutta putsaria.
Nyt on alkanu ilmenemään, että kun lähtee kylmiltään parkista pakilla, niin sisäkaarteenpuoleinen takapyörä pistää hanttiin, jopa niin pahasti että jättää viivaa asvaltille.
Ja tämä siis ihan pienillä kierroksilla.
Olisiko kyseessä öljyjen jäykkyys?, alipainevuoto? (jos lukko on alipaineohjattu)
Ajon jäljiltä ei tee tuommoista.
Samoiten, jos tekee nopeamman lähdön kylmiltään märällä asvaltilla, niin perä "ääntää".
Eli olisiko mahdollista että lukko jää päälle?
Ja btw tuli Audista aika paljon pirteämpi kun otin ilmanputsarin päältä n. kaksi kourallista lehtiä ja havunneulasia ja puhaltelin sen paineilmalla :) ja matka-ajon keskikulutuskin putos yli puoli litraa.
Oli aika tukossa, mutta olevinaan oli ihan hyvin vetoja noinkin ;)
Huomenna täytyy lähteä metsästämään jostain uutta putsaria.
Comment