En siis löydä pikaisesti katsomalla sitä mistään.Ongelma on että mielestäni kaikki 180 vakio hevosta ei ole mukana ja myös kiihdyttäessä tuntuu pientä nykimistä.Myös semmoinen ihmetyttää että satasen vauhdista vaikka kolmosella kiihdyttäessä ei ole mitään eroa onko kaasu vain puoliksi tai pohjassa.Ajattelin että se kuumalanka voisi olla likaantunut.mikä anturi on ilmanputsarin kotelon päällä joka tulee kiinni vain läpivientikumin avulla ja siihen tulee töpseli.Anturi on n.5cm kokoinen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audin ilmamäärämittari hukassa
Collapse
X
-
mikä anturi on ilmanputsarin kotelon päällä joka tulee kiinni vain läpivientikumin avulla ja siihen tulee töpseli.Anturi on n.5cm kokoinen.
Comment
-
Katselin sitä kotelolta lähtevää putkeakin mutta en nähnyt ainakaan semmoista minkä tunnistaisin maffiksi. Onko se ihan vain letkun väliin tuleva normi maffi jossa kuumalanka? Ja se kotelon päällä oleva osa oli vain läpivienti kumilla semmoisessa ovaalissa reiässä aivan kotelon kannen keskellä.Alapuolella siinä oli semmoisia alumiinisia ripoja
Comment
-
Et näe MAFia muuten kuin irroittamalla ilmanputsarin kannen (anturi runkoineen on kiinni kannessa sisältä päin). Sille kyllä menee tietysti sähköt kannen läpi ja tämä läpivienti on lähempänä turbolle menevää putkea kuin tuo sytytyksen vahvistin. Yleensä MAF:in pistoke irroitetaan ennen kannen irroitusta ja se voi vaatia tiettyä sorminäppäryyttä.
Lisäys: Unohda se kartiosuodatin jos vakio ilmanputsari mahtuu olemaan paikoillaan. Näin saat kylmempää ja puhtaampaa ilmaa koneeseen.
Comment
-
MAF on siellä ilmanputsarikotelon sisällä olevassa muoviputkessa, tuohon putkeen kiinnittyy se turbolle lähtevä kumiletku. Tuo putki on kiinnitetty ruuveilla ilmanputsarikotelon kannen sisäpuolelle siis.
Se läpiviennissä oleva osa on sytytyksenvahvistin, ne rivat on siinä jäähdytyksen takia.
E: Rehto ehti ensin
Comment
Comment