Ajoin eillen noin 150 km yhtäjaksoisesti ja sen jälkeen jätin auton parkkiin. Autolle takasin tullessa noin 20 minuutin päästä oli lätäkkö alla, eli jäähdytysnesteet oli tullu ulos.
Lisäsin nestettä ja lähdin ajamaan. Auto toimi normaalisti, kunes lämmöt alko nouseen ja pysähdyin ja tarkistin nesteet. Paisuntasäiliö oli ihan tyhjä (paine työntäny säiliön tyhjäks) kun paisuntasäiliön korkin avasin nestettä tuli säiliöön.
No lisäsin nestettä ja pääsin noin 100 kilsan kotimatkan takasi.
Lämmöt pysy 90 kympissä, mut välillä nousi korkeammalle.
jotenkin tuntuu että siellä vois olla ilmaa letkuissa ja vesi ei kiertäs kunnolla välillä? Vesipumppukin vois olla, mut jotenkin kuitenkin tuntus että se vesi vaan nyt ei jostain syystä oo siellä jokapaikassa, eli ilmaa välissä. En tiedä.
No tänään tarkastelin vähän letkuja, mutta en löytäny mitään mistä vuoto voisi tulla.
Letkujen tarkastuksen jälkeen lisäilin nesteet ja katselin että kaikki pitäs olla kunnossa.
Lähdin ajaan kaikki toimi normaalisti, lämmöt 90 asteessa, mutta taas kun auton jätin parkkiin, niin oli tehny lätäkön alle ja jouduin lisään nestettä.
Ne lämmöthän lähtee vähän nousuun kun auton sammuttaa, voisko se jotenkin vaikuttaa johonkin, mutta mihin JA MISTÄ SE SYLKEE NE VEDET ULOS?
-Autoon on juuri vaihdettu uusi 90 asteen termostaatti, koska aikaisemmalla lämpötilat jäi 70 asteeseen ja tuo 90 on ilmeisesti se oikea lämpötila.
Lisäsin nestettä ja lähdin ajamaan. Auto toimi normaalisti, kunes lämmöt alko nouseen ja pysähdyin ja tarkistin nesteet. Paisuntasäiliö oli ihan tyhjä (paine työntäny säiliön tyhjäks) kun paisuntasäiliön korkin avasin nestettä tuli säiliöön.
No lisäsin nestettä ja pääsin noin 100 kilsan kotimatkan takasi.
Lämmöt pysy 90 kympissä, mut välillä nousi korkeammalle.
jotenkin tuntuu että siellä vois olla ilmaa letkuissa ja vesi ei kiertäs kunnolla välillä? Vesipumppukin vois olla, mut jotenkin kuitenkin tuntus että se vesi vaan nyt ei jostain syystä oo siellä jokapaikassa, eli ilmaa välissä. En tiedä.
No tänään tarkastelin vähän letkuja, mutta en löytäny mitään mistä vuoto voisi tulla.
Letkujen tarkastuksen jälkeen lisäilin nesteet ja katselin että kaikki pitäs olla kunnossa.
Lähdin ajaan kaikki toimi normaalisti, lämmöt 90 asteessa, mutta taas kun auton jätin parkkiin, niin oli tehny lätäkön alle ja jouduin lisään nestettä.
Ne lämmöthän lähtee vähän nousuun kun auton sammuttaa, voisko se jotenkin vaikuttaa johonkin, mutta mihin JA MISTÄ SE SYLKEE NE VEDET ULOS?
-Autoon on juuri vaihdettu uusi 90 asteen termostaatti, koska aikaisemmalla lämpötilat jäi 70 asteeseen ja tuo 90 on ilmeisesti se oikea lämpötila.
Comment