No niin juuri kun pääsin toisessa topicissa sanomaan että kone 5syl bensa 2,3 pelaa suht hyvin vaikka nielee jonkin verran öljyä, alkoi kylmänä "rykiminen" pahentua eli käy vajaalla kylmänä kunnes lämpiää, onkos näissä jotain tyyppivikoja jotka tuota aiheuttaa?
Sytystä on edellisen omistajan toimesta korjaamolla laitettu (oli muistaakseni ajosta sammuillut en muista tarkemmin mitä sille oli tehty silloin) sytkän mittaustulosprinttejä tuli mukaan ja olisko uusi virranjakaja laitettu jne.
Itsellä nyt tulee tulpanjohdot ensimmäisenä mieleen kun lämmettyään pelaa ja selvästi katkoo yhtä-kahta syl välistä arviolta 4 sek välein mutta voi toki olla myös moottorinohjaus sytkä jne. Vastaa myös välillä kylmänä tyhjäkäynniltä (automaatti) todella laiskasti kaasuun ja pätkii samalla. Lämmettyään muutaman minuutin toimii täysin normaalisti käy oikein vetää jne. Tulpaljohdot tarkistin että ovat kiinni ja silmämääräisesti vaikuttavat ehjiltä pitänee ottaa mittari käteen ja mitata joka johto erikseen ja vaihtaa johdot ja tulpat vaikka samalla. Onko näissä jotain kampiakselinasento-antureita tjs jotka temppuaa? Venttiilinkopan tiiviste on lievästi tihkunut ja joku anturi siinä taitaa olla alapuolella keskellä voiskohan liittyä tähän?
Laittakaas arvailuja ne kenellä ollut vastaavaa pitänee pajalle viedä veneenvetolahna toki jollei ala selviään muuten.. Pieniä murheita muuten mukavassa ja käyttötarkoitukseensa oivallisessa pelissä..
Sytystä on edellisen omistajan toimesta korjaamolla laitettu (oli muistaakseni ajosta sammuillut en muista tarkemmin mitä sille oli tehty silloin) sytkän mittaustulosprinttejä tuli mukaan ja olisko uusi virranjakaja laitettu jne.
Itsellä nyt tulee tulpanjohdot ensimmäisenä mieleen kun lämmettyään pelaa ja selvästi katkoo yhtä-kahta syl välistä arviolta 4 sek välein mutta voi toki olla myös moottorinohjaus sytkä jne. Vastaa myös välillä kylmänä tyhjäkäynniltä (automaatti) todella laiskasti kaasuun ja pätkii samalla. Lämmettyään muutaman minuutin toimii täysin normaalisti käy oikein vetää jne. Tulpaljohdot tarkistin että ovat kiinni ja silmämääräisesti vaikuttavat ehjiltä pitänee ottaa mittari käteen ja mitata joka johto erikseen ja vaihtaa johdot ja tulpat vaikka samalla. Onko näissä jotain kampiakselinasento-antureita tjs jotka temppuaa? Venttiilinkopan tiiviste on lievästi tihkunut ja joku anturi siinä taitaa olla alapuolella keskellä voiskohan liittyä tähän?
Laittakaas arvailuja ne kenellä ollut vastaavaa pitänee pajalle viedä veneenvetolahna toki jollei ala selviään muuten.. Pieniä murheita muuten mukavassa ja käyttötarkoitukseensa oivallisessa pelissä..
Comment