Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

200 turbo -85 automaatti ongelma/sopivuus jne.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    200 turbo -85 automaatti ongelma/sopivuus jne.

    Minulla on tuommoinen -85 mallinen 200:nen turbo Audi, etuveto ja automaatti. Korimalli lienee se 44?

    Automaattilaatikko on sanonut työehtosopimuksen yksipuolisesti irti. (ilman minun hyväksyntää).

    Eli sopiiko tuohon minkä tahansa typ44:n esim. 100:sen automaattilaatikko vai onko paljon eroja.

    Entäs manuaali, tuossa olisi tyrkyllä manuaalilla varustettu typ44 100 auto varaosiksi, käypikö siitä loota tuohon.

    Vai mille tässä alkais, kiva olisi välillä vähän ajellakin, vaikkakin mukava on paikallaakin kuunnella vitosen murinaa.....

    Tämmöisiä ongelmia minulla, joka olen Audien kanssa yhtä vihreä, kuin keväinen ruoho.
    Kaikki neuvot otetaan todella kiitollisena vastaan.

  • #2
    4 pyttysen laatikko ei käy, ja ainakin omassani on se lauhdutin siellä takana eli sitä ei ole aivan kaikissa malleissa.
    hakua käyttämällä löytää lisää tietoa.

    sen laatikon tyypin tiedät kun katsot siitä takakontin lapusta( alkaa r-kirjaimella)

    "kardaani"tunneli on kai hieman leveämpi automaatissa eli polkimet tulevat lähelle toisiaan jos ei hiukan muokkaile?<kuulopuhetta, korjatkaa jotka tietää omakohtaisesti:)

    Comment

    Working...
    X