Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

10v säädöistä ja tyhjäkäynnistä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 10v säädöistä ja tyhjäkäynnistä

    Mekaaninen ruisku KV typ89q vm 89. Vaihdettu nostimet ja virinokka (schrick 272-astetta), jonka jälkeen autossa ei tyhjäkäyntiä ja sytkä pahasti myöhäsellä. Pitääkö oikean verran ennakkoa löytää korvakuulolla vai onko jollakulla jotain laskukaavaa millä sopivat arvot kun vakionokka vaihdettu tuollaiseen? Nyt siis sytkä säädetty kirjasta vakiokoneen arvoille.

    Kiitos.

    edit. Käännetty ennakkoa ripaus = tyhjäkäynti siedettävä mutta hieman röpeltävä 1000-800rpm, ruuvailulla varmaan korkeammaksi. Juuri sitä optimaalisinta kohtaa virranjakajaa kääntelemällä hieman vaikea löytää, sillä uudella nokalla tuo säätövara on tosi pieni. Liialla ennakolla nakutusriski? Joka tapauksessa, jo noilla mutusäädöillä huomasi tehonlisäyksen uudella nokalla. Alavääntö ei kadonnut minnekään ja kiertää todella nätisti ja ripeästi.
    Viimeksi muokannut pepeq; 26.6.2010, 02:27.

    #2
    ajoituslampulla sytytysennakko ohje arvoon,en muista tarkkaan mitä se on, noin 16-18ast

    Comment


      #3
      Ohjearvo on hyvä lähtökohta. Alipaineletku irroitettuna 6 astetta @ 850rpm. Samaisella nokka-akselilla oli coupen KV. Megasquirt tai Autronic ei vaikuttanut tehoon alkuperäiseen järjestelmään verrattuna. Sytkä ei ole säädöltään kovinkaan kronkeli. Vetoa löytyy mukavasti ylösasti ja käyntiääni on todella kohdallaan.

      Löytyi dynovetokin. .003 on K-jet ja alkuperäinen sytkä. Nyt en muista, mitä ihmettä nuo muut käyrät ovat.

      Comment

      Working...
      X