Eli K-Jetissä on nyt tuollainen ongelma, että kun kaasua painaa nopeasti paljon kone "mooaa" (melkein kuin alkaisi hyytymään) mutta kierrokset kuitenkin nousevat lopulta. Hitaasti kaasua painettaessa ei tätä efektiä tule.
Autoon on juuri vaihdettu seuraavanlaista palikkaa: Hall-anturi, "Transistorised ignition switch unit", Beru tulpanjohdot, Bosch tulpat, Pyörijä + virranjaottimen kansi, suutinten O-renkaat, imusarjan tiiviste, Michelin putki, kaikkiin letkuihin imupuolella on laitettu kiristimet, Virranjaottimen alipainekello, kaikki alipaineletkut, suuttimet testattu kupeissa, KK-suutin ei vuoda.
Mistä voisi alkaa vikaa etsimään? Polttoaine paineita en vielä pysty mittaamaan, ehkä ensi viikolla. Voiko oire viitata siihen että saisi liikaa bensaa? Uskaltaako koittaa ruuvata CO-ruuvia, vai meneekö sitten kaikki ihan viduiksi? Säätöohjeita jos löytyisi joltain mihinkä tahansa K-jetroniciin, niin olisi mahtavaa, mieluiten kuitenkin KV koneeseen.
Olisi tarkoitus saada Audi katsastettua ensi viikolla, ja ottaa sitten ajoon.
kiitos etukäteen.
Autoon on juuri vaihdettu seuraavanlaista palikkaa: Hall-anturi, "Transistorised ignition switch unit", Beru tulpanjohdot, Bosch tulpat, Pyörijä + virranjaottimen kansi, suutinten O-renkaat, imusarjan tiiviste, Michelin putki, kaikkiin letkuihin imupuolella on laitettu kiristimet, Virranjaottimen alipainekello, kaikki alipaineletkut, suuttimet testattu kupeissa, KK-suutin ei vuoda.
Mistä voisi alkaa vikaa etsimään? Polttoaine paineita en vielä pysty mittaamaan, ehkä ensi viikolla. Voiko oire viitata siihen että saisi liikaa bensaa? Uskaltaako koittaa ruuvata CO-ruuvia, vai meneekö sitten kaikki ihan viduiksi? Säätöohjeita jos löytyisi joltain mihinkä tahansa K-jetroniciin, niin olisi mahtavaa, mieluiten kuitenkin KV koneeseen.
Olisi tarkoitus saada Audi katsastettua ensi viikolla, ja ottaa sitten ajoon.
kiitos etukäteen.
Comment