Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi 100 quattro avant -89 suhisee ja kuluttaa liikaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • audi 100 quattro avant -89 suhisee ja kuluttaa liikaa

    kone=2.2 vapari 5 mukinen

    Kertokaahan viisaammat audimiehet ,että onko tuo mötikkä joka on lohkon kyljessä johon tulee 2 bensaletkua ja on yksi sähköliitin ja alipaineletku bensapaineensäädin vai ohjauspainesäädin vai onko ne sama asia kun omassa lötkössä tuo suhisee siitä muovikorkin kohdalta siellä on ilmeisesti jokin kalvo joka on tod.näk. puhki kun alipaineputkesta imee tai puhaltaa niin henki kulkee läpi ja ei pidä painetta.vaikuttaa ilmeisesti kulutukseen kun matka ajossa ei pääse alle 10L vaikka sukkasiltaan ajelis.Ja onko kyseinen osa purettavissa?
    ehjää osaa saa myös tarjota jos jollain on ylimääräinen.
    Viimeksi muokannut jta; 10.6.2010, 11:09. Perustelu: Foorumilla tervehdykset ja allekirjoitukset turhia, poistettu...

  • #2
    Uusi mötikkä maksaa paljon, käytetyissä on valmiiksi kalvo puhki tai juuri menossa ja se ei mikään kovin tärkeä osa edes ole, joten itse tukkisin vain sen alipaineletkun.
    En ole tainnut ensimmäistäkään K-Jetillistä Audia nähdä, missä olisi ehjä tuo kalvo.

    Comment


    • #3
      Ookei

      tuota tuota joo kyllä on kilohinta kohdillaan se maksaa marmorilla 860 egee huh huh.
      mitä hyötyä haittaa siitä olisi jos tukkisin tuon letkun voisiko kulutus laskea tolla tempulla ja voiko sillä saada jotain muuta rikki en ole niin paljon kyseiseen mutikkaan syveytynyt.

      Comment


      • #4
        Ohjauspaineensäätimessä ei toimi nyt se alipainepuoli,. Tällä hetkellä se vetää mittaamatonta ilmaa koneeseen kalvon reiän kautta. Tukkimalla alipaineletkun, ei tuota mittaamatonta ilmaa pääse enää koneeseen, eli kone toimii letku tukittuna paremmin kuin tällä hetkellä.

        Sen kalvon tarkoitus on säätää ohjauspainetta sen mukaan, onko kaasuläppä auki vai kiinni. Nyt se mötikkä olettaa, että kaasuläppä on koko ajan auki.

        Mutta esimerkiksi Saabin vapaastihengittävässä, K-Jetillisessä koneessa ei tuommoista kalvoa edes taida olla. Eikä kaikissa muissakaan K-Jetillä varustetuissa autoissa.
        Bensaa saattaa mennä hieman normaalia enemmän, mutta koneelle ei pitäisi olla mitään haittaa letkun tukkimisesta. Lähinnä se tykkää, kun saa hieman enemmän polttoainetta pienemmillä kierroksilla.

        Comment


        • #5
          nonii nyt on letku tukittu ei ainakaan suhise enää.täytyy kahtoa vaikuttaako kulutukseen mitenkään.kiitoksia neuvoista

          Comment


          • #6
            Päästöt on sitten ennen leimaa hyvä tarkistuttaa jossain etukäteen, kun ei tiedä, onko seos säädetty vuotavan ohjauspaineensäätimen kanssa vai miten.

            Comment


            • #7
              ok täytynee tarkastella asiaa sitten kun on ajankohtasta.Auto on leimattu joku 5kk sitten ja en tiedä oliko kalvo jo silloin rikki on saattanu ollakki.

              Comment

              Working...
              X