Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

aby herjaa engine speed sensoria!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• aby herjaa engine speed sensoria!

tämmönen vika tulee koko ajan vikamuistiin. auto tuntuu alakierroksilla tukkoiselta vähän kuin ajaisi ylämäkeen mutta ylhäällä tuntuu vetävän hyvin. ja kulutusmittari seilaa 2-3litran väliä kokoajan sukkasilleen ajaessa. tyhjäkäynnillä kun antaa kaasua ni pölläyttää vähän mustaa. vaihdoin uuden anturin mutta samaa vikaa antaa koko ajan. onko sattunut kellään vastaavaa?
    auto on s2 aby vm:94

Se antaa ko. herjan aina kun kone ei käy. Jos anturi on rikki niin kone ei käy tahi käynnisty.

Kuinka vanha lambda?
    Mikä softa?

Comment

tuota en tiennytkään että herjaa jos moottori ei oo käynnissä. lamda ei tietääkseni oo kovin vanha ja softasta tiedän sen verran että on jonkun suomalaisen tekemä ja ei mun mielestä tuo kovin paljoo lisää potkua...ainakaan tunnu siltä...

Comment

Putsaa maffi. Paskanen maffi aiheutti mustia pölähdyksiä putkesta mulla.

Comment

Jos mun tekemä ohjelma, sen näkee diagnostiikasta. Ehjässä autossa kyllä uskallan luvata aika paljon lisää potkua :)
          Jos moottori on pyörinyt, ei anna aiheetonta G28-koodia, mutta jos vaan käännät virrat päälle ja diagnosoit, antaa.

Comment

putsasin maffin ja täytyy myöntää että muuttu kyllä jonkun verran. mutta vieläkin tuntuu se pieni tukkoisuus alakierroksilla. mistähän lie johtuu tulpat on alle vuoden vanhat, ahtovuotoa ei ole?. paljonko porkkis sun tekemä ohjelma lupaa tehoa ja mistä nään sen diagnostiikasta? veikkaan että on sun tekemä.

Comment

En mä mitään lupauksia tapaa antaa, koska ne voi heittää niin paljon. Jotain arvioita voin antaa.
              Mun ABY-ohjelmalla on dynottu tasan 280hv. Autot on yksilöitä ja yksilöllisessä kunnossa...

Kirjoitan ohjelmiin porkkis ja muutakin siihen kuvauskenttään, joka näkyy boksin osanumeron ohella diagnostiikassa.

Comment

Working...
              X