Vein kilkatuksen pahenemisen vuoksi autoni huoltoon. Kone piti aivan hillitöntä kilinää, paljon pahempaa kuin vanha diesel-transitti. Kansi avataan huomenna ja vikoja tarkastellaan tarkemmin. Nostajissa ei vikaa luulisi olevan, ne uusittiin toissakesänä (aj 40t). Vika lienee jossain muualla, kenties vielä sujakammin lompakkoa tuulettavassa paikassa...???
Niinpä kustannustehokkuutta tavoitellen tiedustelenkin, minkä kaikkien viitospatojen kannet sopivat heittämällä AAR:ään? Käytetyn kannen osto voisi tulla kyseeseen, jos remontti on hillittömän kallis.
Onko tuohon myllyyn mitään realistista järkeä laittaa pikku-pikku viriosia kun kone on yläpäästä joka tapauksessa auki. Onko tuollaisen pikku vaparin virittämisestä edes muuta iloa kuin rahan kiertoon saaminen?
Niinpä kustannustehokkuutta tavoitellen tiedustelenkin, minkä kaikkien viitospatojen kannet sopivat heittämällä AAR:ään? Käytetyn kannen osto voisi tulla kyseeseen, jos remontti on hillittömän kallis.
Onko tuohon myllyyn mitään realistista järkeä laittaa pikku-pikku viriosia kun kone on yläpäästä joka tapauksessa auki. Onko tuollaisen pikku vaparin virittämisestä edes muuta iloa kuin rahan kiertoon saaminen?
Comment