joo eli mul o tommone audi ja olen nyt vaihtanu sinne isomman hyrrän (garret t3/4) tehny sille putkiston 3"/2,5"rst ja isomman valurauta pakosarjan ja keula jäähdyttien.. no nyt on audi nipus ja toimii muuten mut kun tekee paineet jotka nyt 0.6 niin kun on tehnyt ne niin noin 300rpm päästä kaikki paineet häviää.... eli olisiko jollain mitään käsitystä missä mahtaisi vika piiletä...???
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
audi a4 1.8tq(b5) -95 ahtojen karkaus ongelma
Collapse
X
-
Ei kait meistä kukaan ole "seppä syntyessään". Luulisi että täältä saisi asiallisenpia vastauksia ongelmiin. Pitäisikö kenties tälle "keittokirjapalstalle" laittaa jonkinlainen pääsykoe esim. turbotekniikasta, että pääsisi kirjoittelemaan?
Lipska varmaan osaa arvostaa kaikkea apua, jota täältä saa, vaikkei jäsen olekaan. Eikä nämä viimeiset kommentit varmaan kerhoon liittymiseenkään kannusta. Vaikka kysymykset kuinka piristäisivät ja olisivat parhautta, olisi ehkä parasta pitää se omana tietonaan, eikä kommentoida ketjuun.
Comment
-
Sinänsä "ymmärrettävää" tuo että kommentoidaan ketjua piristäväksi, koska tekstistä päätellen "Lipska" on itse vaihdellut osat jne. eli osaa kuitenkin rakentaa autoa, mutta kokonaisuutta ei ole oikein ajateltu kunnolla..
Mutta itse ongelmaan kompataan Villeä, säätöä kehiin, niin kauan se tekee tuota ahtojen katoilua.
Comment
-
Kysyä saa tyhmiäkin kysymyksiä, tämä ollut edes tyhmä kysymys. Sarkasmi lähinnä kirjoitusasun takia. Lähinnä siksi että viestin kirjoittaja tuon vastauksen lukiessaan ymmärtäisi itsekkin, kuinka hankala lukuista tuollainen pötköön vedetty teksti on. Ei niitä pisteitä ja pilkkuja turhaan peruskoulussa opetettu.
Comment
Comment