Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a6 kojelautaan moottorinkuva. Mikä mättää?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • a6 kojelautaan moottorinkuva. Mikä mättää?

    Kojelautaan syttyi moottorinkuva.
    Poistin vikakoodin: 17819 , PI 411 . Toissij. ilman ruiskutusjärjestelmän
    (kosketuskentta2) virtaus liian vähäinen.
    Amerikaksi :Sec air inj.sys bank2 flow too low.
    Parin päivän ja noin 600 km:n jälkeen syttyi taas.
    Näkeekö tuosta ilmoituksesta jo vian aiheuttajan.?
    Mielestäni auto on "tukkoinen" kiihdytyksessä. Tulpat vasta vaihdettu.

  • #2
    Katoppa Ross-techin neuvot
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...9/P1411/005137

    Comment


    • #3
      Letkut tukossa, magneettiventtiili huonossa hapessa, ehkä lambdatkin voi tuohon vaikuttaa. Auton kulkuun tuolla ei pitäisi olla mitään vaikutusta. Itellä tulee molemmat pankit aina kerralla. Lue lisää tuolta: http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=80034

      Comment


      • #4
        Aakuutonen oli kesän tauolla mutta nyt on viat paikkailtu. Moottorinkuvan sytytti vasen alipaineohjattu purkki venttiilikopan ja tulipellin välissä. Jotain hajalla , kun alipaineputkeen ei kehittynyt alipainetta. Vaihdettiin se. Nykimiseen auttoi puolien vaihto. Ilmamassamittari tuli vaihdettua näköjään sitten muuten vaan, kun sen uusimisella ei tuntunut olevan mitään vaikutusta käyntiin. Nyt käy hyvin , kulkee ihan pirteästi kuten ennen ja katsastuksessa pakokaasuarvot hyvät. Asia , mistä tuli hylky , oli murtunut jarruletku edessä. Outo tapaus ,kun ei kottero 8 vuotta vanhempi ole. Sekin on nyt vaihdettu ja saa taas ajaa.

        Comment

        Working...
        X