Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

V8 -94 ei käynnisty

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• V8 -94 ei käynnisty

Eli, olen katellut ruotsin puolelta tuollaista -94 V8 audia, lienee sama kori kuin 200?
    Ongelmana on se, että ei tule kipunaa tulpille. Auto on ajettu ilmeisesti kylmään latoon säilytykseen jossa seisonut pari vuotta, eikä lähde enää käyntiin.
    Lieneekö syy vain hapettuneissa liittimissä sytytyspuolella? Vähän toi kipinän kadoksissa oleminen viittais puolaan tms. Onko näissä jotain tyyppivikoja josta kannattaa lähteä etsimään?

puolat, sytkävahvistimet ja virrajankajan kannet/pyöriät tarkastukseen...

Comment

V8 on oikeasti oma korinsa. Hyvin läheisesti toki typ44:än sukua.

Comment

Bensapumppu voi myös olla.

Edit: jaa siinä luki että kipinää ei tuu...
        Viimeksi muokannut pasi_; 14.5.2010, 23:30.

Comment

Itse en ihan heti ostaisi autoa joka ei käynnisty, hyvällä tuurilla siitä selviää sytkä osien uusimisella, mutta on kyllä pienenä pelkona että meneekin touhu tonni siihen että saa ekat savut otettua autosta..

Comment

V8 kertoo ehkä jopa itse, mikä sitä vaivaa vaikka ledillä vilkutellen.

Comment

No jos mietitään sitä, että 2 vuotta sitten se on ajamalla sinne tuotu, niin kovin monimutkaista vikaa ei varmasti ole.

Comment

Jos siis tieto -ajamalla säilytykseen- pitää paikkaansa niin luulisi olevan yksin kertainen vika. Itse olen vain sen verran skeptinen ihminen, en purematta niele kun väitetään että toimivana se oli silloin joskus.
                Eli ei ihan pilkulleen kannata mun tekstejä tavata tässä aiheessa :)

Comment

Working...
                X