Terve,
Tästä aiheesta on varmaan jauhettu jo melkein riittävästi, mutta:
Auto on A6 '96 ja kone 2.8 30V ACK. Auto on seissyt talvesta asti, tuoretta bensaa on lisätty tankkiin hiljattain. Pumppu käy ja bensaa tulee. Kipinäkin tulee, tosin vähän himmeämpi kuin mitä ehkä odottaisi, mutta vaikea arvioida. Tarkastettaessa tulpat ovat aina aivan märät. Tänään vaihdoin uudet tulpat, sekä myös putsasin ne UÄ-pesurilla aina kastelun jälkeen. Startatessa pyörittää iloisesti ja hiukan heräilee parilla pytyllä, parhaimmillaan melkein lähtee käyntiin mutta lopulta heittää aina hanskat tiskiin eli lupailu loppuu. Kaasu pohjassa lupailee ehkä herkimmin. On myös pyöritetty konetta ilman tulppia puolapaketin johto ja bensapumpun sulake irrotettuna, polttoaineen tuoksu on melko vahva, samoin hörähtäessä tulee putkesta harmaata savua. MAFfin piuha irrotettuna ei toimi ainakaan yhtään paremmin. Vikakoodit on katsottu ihan virallisella VAGcommilla, ei mitään. Puolat tai tulpanjohdot kakkana? Bensanpaine liian iso? Muuta, mitä?
Tästä aiheesta on varmaan jauhettu jo melkein riittävästi, mutta:
Auto on A6 '96 ja kone 2.8 30V ACK. Auto on seissyt talvesta asti, tuoretta bensaa on lisätty tankkiin hiljattain. Pumppu käy ja bensaa tulee. Kipinäkin tulee, tosin vähän himmeämpi kuin mitä ehkä odottaisi, mutta vaikea arvioida. Tarkastettaessa tulpat ovat aina aivan märät. Tänään vaihdoin uudet tulpat, sekä myös putsasin ne UÄ-pesurilla aina kastelun jälkeen. Startatessa pyörittää iloisesti ja hiukan heräilee parilla pytyllä, parhaimmillaan melkein lähtee käyntiin mutta lopulta heittää aina hanskat tiskiin eli lupailu loppuu. Kaasu pohjassa lupailee ehkä herkimmin. On myös pyöritetty konetta ilman tulppia puolapaketin johto ja bensapumpun sulake irrotettuna, polttoaineen tuoksu on melko vahva, samoin hörähtäessä tulee putkesta harmaata savua. MAFfin piuha irrotettuna ei toimi ainakaan yhtään paremmin. Vikakoodit on katsottu ihan virallisella VAGcommilla, ei mitään. Puolat tai tulpanjohdot kakkana? Bensanpaine liian iso? Muuta, mitä?
Comment