Nyt on käynyt niin että paikallinen vag-liikke myi minulle vuosi sitten huolto-osia auton huoltoon mukaan lukien sytytystulpat.Auto rupesi viime viikolla käymään viidellä ja eikun ihmettelemään mikä mättää.Ensiksi vaihdeltiin puolaa jos se vika olisi siinä ,ei toivuttua lopputulosta.
Sitten ruuvasin tulpat pois ja kaikkista ovat elektroodit sulaneet Lämpöarvo on 6???? jotain (viskasin roskiin) ja laitoin uudet tulpat (bosch FR 7 DPP33)mitkä tilasin viime vuonna Tepon kautta koneeseen ja auto kävi hyvin.
No tyytyväisenä ajattelin että tämä oli tässä mutta seuraavana päivänä taas röpää vajaalla.sytytys osat (puolat ja vahvistimet)on vaihdeltu ristiin ja 1. pytyn tulppa on vaan märkä eli ei syty.
Kiinalaisella Käsikoodin lukialla antaa tämmöiset vikakoodit:
17528,P1120 Bank 2 prope 1 heating circuit:Open circuit
16538,P 0154 02,Sensor circuit,bank 2 -sensor 1:No activity det.
Mitäköhön nää suomeksi meinaa ?
Mikäs se on nyt se "oikea" tulppa tohon Bi:hin?
Mikähän on osia myyvän liikkeen vastuu jos ne myy vääriä osia asiakkaalle?
jos osista aiheutuu vaikka moottorivaurio.
Pitääkö asiakkaan itse tietää mikä on esin. oikea lämpöarvo tulpissa......
Oletin tässäkin että kyllä merkkiliikkeen varaosatiskillä osataan katsoa perushuolto-osat oikein.
Sitten ruuvasin tulpat pois ja kaikkista ovat elektroodit sulaneet Lämpöarvo on 6???? jotain (viskasin roskiin) ja laitoin uudet tulpat (bosch FR 7 DPP33)mitkä tilasin viime vuonna Tepon kautta koneeseen ja auto kävi hyvin.
No tyytyväisenä ajattelin että tämä oli tässä mutta seuraavana päivänä taas röpää vajaalla.sytytys osat (puolat ja vahvistimet)on vaihdeltu ristiin ja 1. pytyn tulppa on vaan märkä eli ei syty.
Kiinalaisella Käsikoodin lukialla antaa tämmöiset vikakoodit:
17528,P1120 Bank 2 prope 1 heating circuit:Open circuit
16538,P 0154 02,Sensor circuit,bank 2 -sensor 1:No activity det.
Mitäköhön nää suomeksi meinaa ?
Mikäs se on nyt se "oikea" tulppa tohon Bi:hin?
Mikähän on osia myyvän liikkeen vastuu jos ne myy vääriä osia asiakkaalle?
jos osista aiheutuu vaikka moottorivaurio.
Pitääkö asiakkaan itse tietää mikä on esin. oikea lämpöarvo tulpissa......
Oletin tässäkin että kyllä merkkiliikkeen varaosatiskillä osataan katsoa perushuolto-osat oikein.
Comment