Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Multitronic vetoautona ?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Multitronic vetoautona ?

    Morjens, olisi tarkoitus päivittää autoa , kiikarissa on ollut 2.0 TDI -07 multitronic laatikolla. Tuosta laatikosta näyttää olevan paljon pahaa sekä hyvää sanottavaa.

    Kysymys kuuluukin , millaisia kokemuksia on tuosta laatikosta vaunun vetoautossa , toimiiko , kestääkö ?

    kaikki kokemukset kiinnostaa.
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 4.5.2010, 20:25. Perustelu: Allekirjoitukset tarpeettomia.

  • #2
    Morjens , eikö foorumissa ole tosiaan ketään jokkis-/hevosmiestä / karavaanaria... jolla olis jotain kokemuksia tästä lootasta

    Kiitos
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 19.5.2010, 23:54. Perustelu: Allekirjoitukset tarpeettomia.

    Comment


      #3
      Mekaanista lujuutta ajatellen vääntömomentti on se joka tuon laatikon kytkimen tappaa, jos on tappaakseen. Alkupään Multitronicit on vähän heikkoja väännön siedon suhteen, maksimi muistaakseni 310 Nm. Tuota kytkintä on sittemmin paranneltu ja tämän päivän Audeissa puhutaan jo 400 Nm momentinkestosta (2.7 TDI:t). 2.0 TDI:n osalta en ole ihan varma että onko sen laatikossa saman kaliiberin kytkin. Kyllähän se vaunun vedossa joka tapauksessa koville joutuu, toki se riippuu kyllä vaunun koostakin. Ihan varauksetta en lähtisi multitronicin kanssa vaununvetopuuhia harrastamaan.

      Comment

      Working...
      X