Oli tuossa iltapäivällä ohjelmassa 44 tkm ajetun vm. 95 aanelkun jakohihnan vaihto. Kun sain ylemmän jakohihnakopan irti, tuli hieman jännäkakkaa housuun putoavan pultin ja seuraavanlaisen näyn seurauksena:
http://users.metropolia.fi/~m0602170/DSC01634.JPG
Toinen nokka-akselin asentotunnistimen pultti oli siis paikoillaan pelkän kopan varassa ja toinenkin oli jo sormilöysällä valmiina hyppäämään hihnan väliin.
Kysymys kuuluu siis onko nuo jäänyt tehtaalta jo noin löysälle vai mikähän tämmöisen ilmiön selittää? Tämä oli siis ensimmäinen kerta auton historiassa kun jakopäätä on roplattu (huoltohistoria/kilometrit pitää paikkansa, on ostettu puolitutulta eläkeläissedältä). Onko arvon kanssafoorumilaiset kuulleet vastaavanlaisista tapauksista aiemmin?
http://users.metropolia.fi/~m0602170/DSC01634.JPG
Toinen nokka-akselin asentotunnistimen pultti oli siis paikoillaan pelkän kopan varassa ja toinenkin oli jo sormilöysällä valmiina hyppäämään hihnan väliin.
Kysymys kuuluu siis onko nuo jäänyt tehtaalta jo noin löysälle vai mikähän tämmöisen ilmiön selittää? Tämä oli siis ensimmäinen kerta auton historiassa kun jakopäätä on roplattu (huoltohistoria/kilometrit pitää paikkansa, on ostettu puolitutulta eläkeläissedältä). Onko arvon kanssafoorumilaiset kuulleet vastaavanlaisista tapauksista aiemmin?
Comment