En löytänyt kellonaikaan ja tilanteeseen sopivalla etsimisellä vastauksia, jos sellaisa onkaan, mutta poistakaa ketju jos on loppuun kaluttu aihe.
Moottorin ja laatikon tyyppiä en tähän hätään pysty selvittämään kun en ole auton luona, mutta jos tuo otsikon kuvaus riittäisi alkuun. Mittarissa kilometrejä 329t. Vikakoodeja ei tähän hätään ole luettu.
Liikkeet muistin mukaan ennen ongelmien alkua:
Peruutin muutaman metrin, p:lle, takaisin pakille ei vetoa, takaisin p:lle ja ei pysynyt auto paikallaan. En voinut jäädä autolle selvittämään tilannetta sen enempää... käsijarru päälle ja valitsin jäi p-asentoon.
Jonkun ajan kuluttua takaisin autolle ihmettelemään ja valitsimen liikkeet ja "jarrupoljin valo" valitsimen vieressä toimii ja kaikki muutenkin ohjaamon puolella tuntuu normaalilta mutta auto ei liiku minkään vaihteen asennolla. Nopeusmittari ainakin r, d ja pakkovaihteiden kohdalla heijaa n. 30kmh lukeman paikkeilla paikallaan ollessa. En muista miten käyttäytyi tiptronic puolella, muttei liikkunut sieltäkään millään vaihteella.
Ei anna laittaa käynnissä ollessaan "normaalilla vaihdekepin käytöllä" jota uskalsin tehdä p-asentoon ja kuuluu rohinaa.
Rullasi kaikissa asennoissa vaivattomasti yhden miehen voimilla, eikä hiekkatiellä kahahtanut vähääkään. Sillä perusteella hinasimme autoa lyhyen matkan hyvin hitaasti.
Auto odottelee huomista ja mahdollista Audille pääsyä.
Osaako tämän kuvauksen perusteella sanoa mitään tai auttaa mihinkään suuntaan?
Sikäli herkät paikat että auto on ollut minulla sunnuntaista asti yksityisten päittäin vaihdon jäljiltä. Siitä syystä täytyy miettiä rahan ja muun kannalta jokainen seuraava liike tarkasti.
Moottorin ja laatikon tyyppiä en tähän hätään pysty selvittämään kun en ole auton luona, mutta jos tuo otsikon kuvaus riittäisi alkuun. Mittarissa kilometrejä 329t. Vikakoodeja ei tähän hätään ole luettu.
Liikkeet muistin mukaan ennen ongelmien alkua:
Peruutin muutaman metrin, p:lle, takaisin pakille ei vetoa, takaisin p:lle ja ei pysynyt auto paikallaan. En voinut jäädä autolle selvittämään tilannetta sen enempää... käsijarru päälle ja valitsin jäi p-asentoon.
Jonkun ajan kuluttua takaisin autolle ihmettelemään ja valitsimen liikkeet ja "jarrupoljin valo" valitsimen vieressä toimii ja kaikki muutenkin ohjaamon puolella tuntuu normaalilta mutta auto ei liiku minkään vaihteen asennolla. Nopeusmittari ainakin r, d ja pakkovaihteiden kohdalla heijaa n. 30kmh lukeman paikkeilla paikallaan ollessa. En muista miten käyttäytyi tiptronic puolella, muttei liikkunut sieltäkään millään vaihteella.
Ei anna laittaa käynnissä ollessaan "normaalilla vaihdekepin käytöllä" jota uskalsin tehdä p-asentoon ja kuuluu rohinaa.
Rullasi kaikissa asennoissa vaivattomasti yhden miehen voimilla, eikä hiekkatiellä kahahtanut vähääkään. Sillä perusteella hinasimme autoa lyhyen matkan hyvin hitaasti.
Auto odottelee huomista ja mahdollista Audille pääsyä.
Osaako tämän kuvauksen perusteella sanoa mitään tai auttaa mihinkään suuntaan?
Sikäli herkät paikat että auto on ollut minulla sunnuntaista asti yksityisten päittäin vaihdon jäljiltä. Siitä syystä täytyy miettiä rahan ja muun kannalta jokainen seuraava liike tarkasti.
Comment