Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Öljynjäähdyttimen tiiviste unobtaniumia? 2.7t

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Öljynjäähdyttimen tiiviste unobtaniumia? 2.7t

    Etka ei tunne osaa, eikä näköjään muidenkaan v6 koneiden tiivisteet siihen käy.

    Eli siinä ylemmässä öljypohjassa olevaan putkeen tulee öljynjäähdytin johon tulee kiinni suodatin. Öljynjäähdyttimessä on kolmiputkinen muoviadapteri jossa kumitiiviste. Tuota ei saa varaosana 2.7t:hen vaan pitäisi ostaa uusi jäähdytin aina kun ottaa jäähdyttimen irti ja jos tiiviste on kärsinyt. Mulla on kaks noita jäähdyttimiä, mutta kummassakaan ei ole täysin ehjää tiivistystä.

    Jurppiiiiii. Tilasin jonkun V6 koneen samannäkösen muoviosan audicenteristä, mutta siinä oli liian pitkät putket. Maksoi sekin 17euroo.

    Toi muoviosa on vielä epäsymmetrinen. Osaako kukaan sanoa kummin päin se sinne laitetaan. Toinen pikkuputkista on päästä tulpattu joten virtaus on erillainen asennosta riippuen.

    #2
    Sen tiivisteen voi korvata vanhan öljynsuodattimen tiivisterenkaalla. Itsekin olen saman ongelman kanssa paininut.

    Enpäs nyt muista mitenpäin se muoviosa siellä on, samaa olen itsekin pohtinut joskus. Tutkinpa tänään tallilla että miten se siellä on. Veikkaan ettei sillä asennolla loppupelissä kuitenkaan ole väliä.

    Tarkistin tuon muoviosan, se tukittu pää tulee vasemmalle puolelle katsottuna edestäpäin.
    Viimeksi muokannut okkim; 15.4.2010, 22:29. Perustelu: Lisäyksiä

    Comment

    Working...
    X