Moi,
Emännän autossa alkoi moottorinohjausvalo palamaan ja kaverin testerillä katsottiin että herjaa EGR:stä. Onko arvon raadilla tietoa onko kyseessä yleinenkin vika? Onko mahdolista että EGR on jotenkin jumissa ja sen saisi puhdistamalla kuntoon? Jostain luin myös että testerillä voisi disabloida EGR:n, voiko myös FSI koneissa?
Auto siis Audi A3 8P 2.0 FSI 149hv, vm 2005. Ajokilometrejä on n. 150tkm.
Ja vielä lisäkyssärinä on että onko ko. moottori hihnalla vai ketjulla ja jos hihnalla niin mikä lienee vaihtoväli? EDIT: näemmä hihnalla ja vaihtoväli 180tkm / 6v?
Emännän autossa alkoi moottorinohjausvalo palamaan ja kaverin testerillä katsottiin että herjaa EGR:stä. Onko arvon raadilla tietoa onko kyseessä yleinenkin vika? Onko mahdolista että EGR on jotenkin jumissa ja sen saisi puhdistamalla kuntoon? Jostain luin myös että testerillä voisi disabloida EGR:n, voiko myös FSI koneissa?
Auto siis Audi A3 8P 2.0 FSI 149hv, vm 2005. Ajokilometrejä on n. 150tkm.
Ja vielä lisäkyssärinä on että onko ko. moottori hihnalla vai ketjulla ja jos hihnalla niin mikä lienee vaihtoväli? EDIT: näemmä hihnalla ja vaihtoväli 180tkm / 6v?
Comment