Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 1.8T -95 Kaasu hirttää..

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 1.8T -95 Kaasu hirttää..

    Elikkä kaasuttaessa kierrokset laskevat erittäin hitaasti. Varsinkin kiihdyttäessä kierrokset eivät laske kaasun löysättyä juuri ollenkaan. Kaasuvaijjeri vaihdettu. Missä vika?

    #2
    Onko vikakoodit luettu? Siitä on aina hyvä aloittaa...

    Comment


    • #3
      Kaasuläppä melko varmasti. Vikakoodit lukuun.
      Viimeksi muokannut juudas; 4.4.2010, 21:01.

      Comment


      • #4
        Kaasuläppä on kunnossa.. Vikakoodeja ei oo viel ehtiny lukkee..

        Comment


        • #5
          Mistä tiedät että kaasuläppä on kunnossa jos vikakoodeja ei ole luettu?

          Comment


            #6
            Tulikos tämä kuntoon ja mistä vika löytyi?

            Itsellä samanlaiset oireet tossa -97 A4 aeb:ssa. Kaasuläpässä tuskin vikaa itsellä, koska käytin irti ja putsailin (ei kovinkaan likainen). Vaijeri liikkuu kanssa mielestäni ihan ok. Vikakoodeja ei myöskään löytynyt.
            Eli oireet täälläkin että jättää kaasua päälle vaihdetta vaihtaessa. Ongelma korostuu mitä rivakampia kiihdyttelyitä tekee. Emäntä ei esim ole huomannut koko oiretta:)
            Voisiko joku rikkinäinen alipaine/huohotinletku olla syyllinen vai mistäpäin aloittelisi?

            Comment


            • #7
              Tsekkaa by-pass. Entisessä aanelkussa teki juuri noin kun se oli sökö.

              Comment


                #8
                voisihan sen pässin kunnon tarkistaa kanssa.
                Imusarjan alta löytyi rikkinäinen huohotusletku, toivottavasti vika olisi siinä. Laittelin uuden tilaukseen, toivotaan että tulis nopsaan. Koneen kylki imusarjan puolelta ainakin melkoisen sotkuinen, tuo "vika" varmaaan ehjällä huohotusletkulla tulee kuntoon..

                Comment


                  #9
                  Tänään laittelin uuden huohotusputken sinne imusarjan alle,aika ahdas paikka mutta onnistui kyllä. Kaasun hirttämiseen sillä ei ollut vaikutusta, mutta eipähän huohota öljyjä pitkin lohkon kylkeä enää.
                  Vian etsintä siis jatkuu.. bypass seuraavaksi työn alle

                  Comment


                    #10
                    Noniin. Vihdoin sain by-passin vaihdettua. Entinen tuntui fuskaavan, eli eiköhän siitä kalvo ollut puhki. Samalla vaihtelin sen imusarjasta pässille menevän alipaineletkun, oli aika valmista kauraa tämäkin. Miten muuten tuo letkun mitta, onko kuinka tarkka? Etka sanoo että 900mm olis mitta, entinen oli n 550mm. Laitoin siihen nyt tuon 90cm letkun, mutta tuntuu olevan just tuon 35cm ylimääräistä siinä letkussa nyt. Helppo tuo on kyllä lyhentääkin.
                    Ainiin, "vika" ei vielä korjaantunut. Pitää jatkaa tutkimuksia.. ideoita?

                    Comment


                      #11
                      ja sama vaiva päällä edelleen, en nyt varsinaisesti ole etsinyt vikaa, kun tuo ei niin vakavaa ole. Olishan tuo kiva olla kunnossakin..
                      Niin ja semmoinen vaiva tullut nyt uutta, että kun isolla vaihteella alhaalta "väännöllä" vedättää, niin n 2000 rmp kohdalla(eli kun turbo tulee mukaan) satunnaisesti nykii, tai nykäisee ja senjälkeen vastaa alkaa vetämään. siis ihan semmoinen kunnon nykäisy, ihankuin jäisi joku kipinä väliin tms.. ideoita? ja potilas oli siis AEB.

                      Comment


                        #12
                        Forumin hakukoneella löytyy varmasti ensiapua kun tekstaa: 1.8t, nykii.

                        Comment

                        Working...
                        X