Tällänen pikku ongelma
Auto kävi katsastuksessa eka kerran ja ei mennyt läpi kun mil valo paloi, mutta päästöissä ei silloin ongelmaa, luetin vikakoodit ja tuomio oli että moottorinohjain vaihtoon. Vian sai kummiskin pois lähettämällä ohjaimen königille jossa ohjain ohjelmoitiin uudestaan jonka jälkeen moottorinohjain vikaa ei enää ilmennyt. Uusi yritys katsastukseen ja uusia vikoja! CO arvo heitteli 0,29-0,38 välillä 2000rmp käynnillä joka ei sais ylittää 0,20. Nyt antaa vikakoodia 16804 Catalyst System: Bank 1: Effeiciency Below Thershold P0420 - 35 00 Elikkäs En usko että ainakaan katti hajonnu katsastusreissun aikana eikös tuo siihen viittaa. Vikakoodin nollattua se ilmenee aina uudestaa n.100km jälkeen.
Mietin tuossa että voiskohan joku kaasuläpänsäätö auttaa asiaa.
Auto kävi katsastuksessa eka kerran ja ei mennyt läpi kun mil valo paloi, mutta päästöissä ei silloin ongelmaa, luetin vikakoodit ja tuomio oli että moottorinohjain vaihtoon. Vian sai kummiskin pois lähettämällä ohjaimen königille jossa ohjain ohjelmoitiin uudestaan jonka jälkeen moottorinohjain vikaa ei enää ilmennyt. Uusi yritys katsastukseen ja uusia vikoja! CO arvo heitteli 0,29-0,38 välillä 2000rmp käynnillä joka ei sais ylittää 0,20. Nyt antaa vikakoodia 16804 Catalyst System: Bank 1: Effeiciency Below Thershold P0420 - 35 00 Elikkäs En usko että ainakaan katti hajonnu katsastusreissun aikana eikös tuo siihen viittaa. Vikakoodin nollattua se ilmenee aina uudestaa n.100km jälkeen.
Mietin tuossa että voiskohan joku kaasuläpänsäätö auttaa asiaa.
Comment