Tervehdys !
Ajeltiin tuossa moottoritiellä, kun huomasin että lämpövalo alkoi ajotietokoneessa vilkkua ja pitää mekkalaa. Lämmöt olivat nousseet lähes 110 asteeseen. Tarkistin nesteet ja lisäilin niitä. Toimi mainiosti ja tyhjäkäynnillä moottorin ollessa lämmin ajonjälkeen se näytti 90 astetta kuten kuuluukin. Mutta silloin tällöin kipuaa 100 asteen nurkille ? Pitääkö systeemi ilmata, vai miten saan sen pysymään normaalissa, vanhassa lukemassa eli 90:ssä ?
Ainiin ja kun lämmöt nousee tarpeeksi, ahdot tippuvat 1,2barin sijaan 0,5-0,6 bariin ? Mikä neuvoksi ?
Ajeltiin tuossa moottoritiellä, kun huomasin että lämpövalo alkoi ajotietokoneessa vilkkua ja pitää mekkalaa. Lämmöt olivat nousseet lähes 110 asteeseen. Tarkistin nesteet ja lisäilin niitä. Toimi mainiosti ja tyhjäkäynnillä moottorin ollessa lämmin ajonjälkeen se näytti 90 astetta kuten kuuluukin. Mutta silloin tällöin kipuaa 100 asteen nurkille ? Pitääkö systeemi ilmata, vai miten saan sen pysymään normaalissa, vanhassa lukemassa eli 90:ssä ?
Ainiin ja kun lämmöt nousee tarpeeksi, ahdot tippuvat 1,2barin sijaan 0,5-0,6 bariin ? Mikä neuvoksi ?
Comment