Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Väärät tulpatko ässässä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Väärät tulpatko ässässä?

    Mitä vaikuttaa, vai vaikuttaa mitään jos s4:een on laitettu väärät tulpat. Nehän pitäis olla platina tulpat, mutta nyt on ihan ns. normaalitulpat mitkä huolto asensi kun olivat kääntäneet Boschin tuotenron johonkin toiseen merkkiin ja eihän ne ollu sit yhtään samat.
    Jotenkin tuntuu, että auto kulkee nuhaisemmin näillä nykyisillä tulpilla ja sitten sellasia pieniä nykäyksiä tulee aika-ajoin.

    Onkohan noihin nykäyksiin syynä tulpat vai onko vika mahdollisesti jossain muualla?
    Testerissä kun autoa käytettiin niin mitää vikakoodeja ei ollut.
    Autoon on vaihdettu lastu, onkohan sillä jotain tekemistä asian kanssa?

    #2
    kevyet nykäisit vedättäessä viittaavat juurikin kipinän tipahteluun ahdoilla. Eli oikeat tulpat voisivat hyvinkin auttaa:

    Bosch F5DP0R

    Comment


    • #3
      Just noita tulppia kysyin ja lupasivat toimittaa. Sit ku menin autoa hakemaan niin kertoivat että just samoja ei löytynyt ja olivat laittaneet vastaavat toisen merkkiset. Ja sitten kävi ilmi et ne ei ollutkaan ne platinatulpat.....

      Comment


      • #4
        boschilaisissa näyttää sekä sivu- että keskielektrodi olevan ohuita platinakärkiä, "vastaavassa" Densossa vain keskielektrodi. Ei toimi....vakiopaineilla jaksaa vielä kipunoida, mutta kun 1.2 bar ahtoa on päällä niin välistä nykii. ja varsinkin alemmilla 2000-2500 kierrosluvuilla

        Comment


        • #5
          Neljä tulppamallia R5 20V Turbo :

          Bosch F5DPOR
          Kisatulppa Silberelektroder Bosch F3CS ; väli --> 0,45
          Kisatulppa NGK PFR8B
          tai ekonoa samalla lämpöarvolla Seatista

          mikä sen seatin tulpan boschkoodi ?

          Comment


            #6
            http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=708

            Tossahan tuo olisi, näppärä jätkä olisi käyttänyt hakua ja löytänyt nuo mutta kun HAKU EI TOIMI
            tuohon viestiin..

            Vastaus tommyn kyssäriin on siis: F5DC käytössä melkein kaikissa tallin turboautoissa, vakiota ja kevyesti viilattua ja hyvin on toiminut, epäilijöiden pitää todistaa ettei toi toimi jotta uskon ;)

            Comment


              #7
              Onko kokemusta kuinka pitkäikäisiä nuo seatin tulpat on vitoskoneessa? Mikä niiden suositeltu vaihtoväli on seatin koneessa?

              Comment


              • #8
                kokeilin myös hakua kun muistin, että asiasta ollut aikaisemminkin, mutta ei toiminut.

                Antti, oliko tuo Seatin tulppa Silber-valmiste vai CU ?

                Comment


                  #9
                  Viimeinen kirjain koodissa C -> Cu -> Kupari

                  Comment

                  Working...
                  X