Olisi pieni kyssäri teille jotka jotain autoista tietävät.
Omassa TT:ssä (1.8tq) on alkanut esiintymään sen kaltaista ongelmaa kun kovaa kiihdyttäessä vaihtaa suurempaa pykälää tupaan niin kierrokset nousee aika lailla vaihto-operaation aikana vaikka koipi on nostettu kaasulta. Eli kaasu "palautuu" viiveellä. Tyhjäkäynnillä kaasutellessa tämmöistä ongelmaa ei esiinny.
Omassa TT:ssä (1.8tq) on alkanut esiintymään sen kaltaista ongelmaa kun kovaa kiihdyttäessä vaihtaa suurempaa pykälää tupaan niin kierrokset nousee aika lailla vaihto-operaation aikana vaikka koipi on nostettu kaasulta. Eli kaasu "palautuu" viiveellä. Tyhjäkäynnillä kaasutellessa tämmöistä ongelmaa ei esiinny.
Comment