Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

89vm 2,2 coupe käy hetken ja sammuu. Missä vika?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 89vm 2,2 coupe käy hetken ja sammuu. Missä vika?

    Eli siis tuo profiilin kulkine lähtee käymään, käy 5-10 sekuntia ihan hyvin ja sitten sammuu. Tämän toistaa pari kolme kertaa jonka jälkeen ei edes yritä käymään ennen kun on taas seissyt vähän aikaa.

    Suodatin on vasta vaihdettu. Mistähän tuota vikaa osaisi alkaa etsimään?
    Pumppu kenties?? Yritin tuota hakua käyttää ja todennäköisesti sillä varmaan löytyisikin mutta en vaan osaa.. =)

    #2
    Mitä sanoo kierroslukumittari?

    Jos sekoaa, niin olisikohan se hall-anturi mennyt?

    Comment


    • #3
      Mittarit pelaa ihan normaalisti. Se tosiaan unohtui mainita että bensapumppu on on jonkin aikaa pitänyt hieman isompaa ääntä kun ennen.

      Comment


        #4
        Jos se pitää edelleen ääntä, se pumppaakin.
        Imuvuoto vessanpytyn ja sylinterinkannen välissä aiheuttaa ruokinnan vähyyttä. Sähköinen kylmäkäynnistyssuutin auttaa ruokinnassa muutaman sekunnin startatessa...

        Comment


        • #5
          No niin täytyypä sitten ruveta tuota imuvuotoa tutkimaan..

          Comment


          • #6
            Juu eipä löytynyt mitään erikoista sieltäkään. Emäntä tuossa myös kertoi että oli eilen kiihdyttäessä ruvennut puutumaan/röpöttämään 3500 kierroksen jälkeen.

            Comment


              #7
              Mistä tutkit niitä imuvuotoja? Kaikki alipaineletkut paikoillaan?
              Kysyn kuitenkin, että onko milloin vaihdettu virranjakajankantta tai pyörijää?

              Comment


              • #8
                Siitä pöntöltä lähtevän haitariputken ja kaikki siihen tulevat putket ja letkut käytin irti ja kyllä siellä kaikki oli niinkuin pitääkin.. Tulpat, johdot, pyörijä ja kansi on vaihdettu viime keväänä. Voisko ne noin nopeaa ottaa itseensä.

                Comment


                  #9
                  Tuskin se niistä sitten on kiinni. Ei tietysti maksa vaivaa pimeällä katsoa niitä sytytysosia, josko jostain läiskisi läpi.
                  Itselläni yksi lötkö rt-koneella hyytyi kokonaan, kun virranjakajasta löi läpi.

                  Comment


                  • #10
                    Juu mystisemmäksi vaan käy, varsin kokeilin ja irroitin ruiskusta bensan paluu linjan ja tälläkeinoin jaksaa jollain lailla käydä tyhjäkäyntiä. Kaasupohjassa kierrokset seilaa 500-1500 välillä. Voiskohan tuo paluu linja olla tukossa?? Samperi kun ei oo paineilmaa käytössä.
                    Taidan huomenna käydä uuden pumpun kuitenkin hakemassa, sen verta kipeästi ääntää tuo vanha.
                    Löysin tuolta toisesta topicista osanumerotkin pumpulle, liekkö nämä oikeat??
                    0 580 254 040 Bosch
                    895 906 089 E Vag

                    Comment


                    • #11
                      Tuliko paluulinjasta bensaa käydessä?

                      Comment


                        #12
                        Pakoputki tukossa?

                        Comment


                        • #13
                          Alkuperäinen kirjoittaja audiq Näytä viesti
                          Tuliko paluulinjasta bensaa käydessä?
                          Kyllä sieltä bensaa tuli..

                          Comment


                          • #14
                            No niin vika poistui bensapumpun vaihdolla. Paikallisesta tarvikeliikkeestä löytyi bossilainen hintaan 42€. Kiitos kaikille avusta..

                            Comment

                            Working...
                            X