Vaarini ihmettelee missä öljynsuodatin sijaitsee...siksi vaan että auto oli huollossa öljynvaihdossa ja kun hän haki sen ja kun tuli kotiin hän otti "öljytikun" ylös ja vertaili siinä olevaa öljyä uuteen samaan öljyyn (Mobil 1) hän huomasi että huollossa laitettu "uusi" öljy oli likainen. Hän soitti merkkiliikkeseen ja sanoi että kyllä on ihme jos ei merkkiliikkessä voida tehdä kunnon työtä, ja sanoi että vaihtaa sen sitten itse. Siksi kysyin tätä, tuli vähän pitkä teksti, mutta mutta :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 öljysuodatin
Collapse
X
-
Audi_a4Avainsanat: Ei mitään
-
no joo.. Kyllä se uusikin öljy äkkiä tummuu.. ei kaikki vanhat öljyt tule ulos vaikka propun aukaiseekin ja suodattimen vaihtaa.. Tuskin se kuitenkaan aivan mustaa oli tarkistuksessa?
-
Aika vaikea on kyllä kuvitella, että missään korjaamolla, (ei edes Audin merkkihuollossa) joku harjoittelija laittais vanhat öljyt sisään... Eikös siellä ole yleensä ns. öljybaarit?
Niin, suodatin... Siellä kai se on koneen kyljessä. Päältä päin ei näy, joten alta päin näkynee paremmin.
Lisää jelppis, jos mainittais koneen tyyppi.
Comment
-
Audi_a4
-
Uusi öljy, vaikka näyttääkin tummalta, ei ole "likainen" Erimerkkiset öljyt ovat eri värisiä uutena. Kysymyksessä oli kuitenkin sama öljy?. Omassani pysyy "kirkkaana" jonkin aikaa vaihdon jälkeen. Jotain ihmeellistä asiassa on, koska öljy ei "likaannu" heti vaihdon jälkeen.
Comment
-
-
Audi_a4
se oli keravalla huolossa se oli ihan tumma
mä opiskelen automekanikoks että mä huomasin heti eron
Comment
Comment