Kysessä A6 2.5tdi -03. Aamuisin töihin lähties lämmöt nousee tappiin lyhyen ajon jälkeen, mutta laskee sitten takaisin normaaliksi kun pysähtyy ja antaa käydä hetken tyhjäkäynnillä. Töistä lähtiessä tai kun kone lämmin ei tätä tee. Ilmeisesti Anturi tai termostaatti vika?
Mutta se, mikä on erikoista, on että tuntuu vaikuttavan moottorinohjaukseen tuo lämmön nousu. Heti kun lämpöjen varoitusvalo rupeaa vilkkumaan niin pirssi ei tottele kaasua (eteenpäin menee mutta kiihdytys takkuaa). Luin jostain ketjusta etä audeissa eri anturit moottorinohjaukselle. Onko näin? Missä siis vika?
Mutta se, mikä on erikoista, on että tuntuu vaikuttavan moottorinohjaukseen tuo lämmön nousu. Heti kun lämpöjen varoitusvalo rupeaa vilkkumaan niin pirssi ei tottele kaasua (eteenpäin menee mutta kiihdytys takkuaa). Luin jostain ketjusta etä audeissa eri anturit moottorinohjaukselle. Onko näin? Missä siis vika?
Comment