Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vaihdelaatikon korjaaja, 01E

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Vaihdelaatikon korjaaja, 01E

    Osaatteko suositella hyvää ja luotettavaa laatikon korjaaja pääkaupunkiseudulla (vaikka n 100 km säteellä)
    Ostin projektikuntoisen 6-v 01E CGR laatikon (kun halvalla sain).
    Homman nimi on se että pitäisi saada laatikko avattua ja arvioitua. Myyjän väittämän perusteella 1/2 siirtäjä saanut siipeensä, alkoi ko vaihteet tahmimaan nopean riuhtaisun jälkeen. Tuohonhan löytyy sitten Tepon kautta korjaussetti.
    TOISAALTA, laatikossa on nähdäkseni kapea ykkösen ratas ja kuulemma auto jossa tuo oli hajotessaan oli penkitetty 550 nm väännöille, tehoja en muista. Jos ykkösen ratas on porsinut taitaa se taloudellisin vaihtoehto olla ajaa verstaalta kotiin Kuusakosken kautta ?
    Laatikko on irrallaan , eli ei tartte purkaa autosta
    Kiirettä tuolla ei ole- ehkä tavoitteena jos kesälomilla sais tuon autoon kiinni.

    #2
    LMS:llä Mietoisissa ovat noita minulle rempanneet. Rattaan särkymiseen en usko.
    1-2 siirtopakka + kaikki synkat + tiivisteet n. 850e yhteensä ja tuohon hintaan tulee tuoreemman sarjan parannettu siirtopakka ja 1-2 synkat.

    Comment


      #3
      CGR on S2:sen melkoisen kestävä aski. Niitä ei ole määräänsä enempää tehty ja ei sitä ainakaan Kuusakoskelle kannata roudata ennen kuin vika on varmuudella selvinnyt.

      Comment


        #4
        Täytyy tuonne Lehtoselle soitella, kiitokset vinkistä!
        En minä huulenheitosta huolimatta tuota Kuusakoskelle vie, en vaan ole vaimolle uskaltanut kertoa meidän uudesta olohuoneen lasipöydän jalustasta. Itse asiassa keräsin talteen pajalle toisenkin Quattron laatikon, ilman mitään näkemystä mitä sillä teen. Tuntui vaan harvinaiselta- type 44:sen 01A sukuinen laatikko torsen tasauspyörästöllä- olisko noita tehdas pukannut ulos yhden vuoden verran- laatikon koodi AML.

        Comment


          #5
          Täsmennetään vielä sen verran että osat maksavat tuon verran minulta hankittuina.

          Comment


            #6
            Lehtosella edellinen guru jäi syssyllä eläkkeelle. Olivat kouluttamassa siellä uutta kaveria kuitenkin hommaan.
            Kuulema vanhakin teki jotain kuutamokeikkaa heillä vielä :D
            Ei vissiin raaskinut kokonaan luopua "harrastus" hommista.

            Comment


              #7
              Teppo: löysin haulla tarkan kuvauksen tuosta sinun kautta saatavasta setistä ja tiedon osien saatavuudesta jo aikaisemmin.
              Kunhan asia etenee olen yhteyksissä. Pieni paniikki autojen pitämisessä ajokunnossa nyt kun kaikkea pientä häröä tullut ja vielä työkin haittaa harrastuksia.
              Uusimpana koodi 08.5 ilmastoinnista- on tuollaisessa bensa-audissa ihan tehokas lämppäri kun puhaltaa kuumaa koko ajan

              Comment

              Working...
              X