Just sitä alempaa mikrokytkintä tarkoitan.
Halkaisin sen mattoveitsellä kahdeksi, puhdistin sisuksen 'kontaktikliinerillä', annoin kuivua ja liimasin osat yhteen.
Tosin suurin vaikutus satunnaisiin kosketushäiriöitten loppumiseen taisi olla sillä, että säädin mokkulan parempaan asentoon, jolloin se kytkinnyppylä painui syvemmälle, kun kaasuläpän sulki.
Taisin alunperin SJM-autotechnikin sivuilta lukea, että satunnaisiin kosketushäikkiin olisi auttanut mokkulan sisäisten juotosten uudelleenkolvaus (suurennuslasin kanssa).
Jos epäilet kytkimen toimimista, niin erilaisia mikrokytkimiä saa elektroniikkakaupoista. Pientä väsäämistä niiden paikalleenasentaminen voi ehkä vaatia mutta hintavertailussa voittavat alkuperäiset; marmorilta tyhjäkäynti- ja täyskaasukytkin -paketti on muistaakseni satasen luokkaa.
Halkaisin sen mattoveitsellä kahdeksi, puhdistin sisuksen 'kontaktikliinerillä', annoin kuivua ja liimasin osat yhteen.
Tosin suurin vaikutus satunnaisiin kosketushäiriöitten loppumiseen taisi olla sillä, että säädin mokkulan parempaan asentoon, jolloin se kytkinnyppylä painui syvemmälle, kun kaasuläpän sulki.
Taisin alunperin SJM-autotechnikin sivuilta lukea, että satunnaisiin kosketushäikkiin olisi auttanut mokkulan sisäisten juotosten uudelleenkolvaus (suurennuslasin kanssa).
Jos epäilet kytkimen toimimista, niin erilaisia mikrokytkimiä saa elektroniikkakaupoista. Pientä väsäämistä niiden paikalleenasentaminen voi ehkä vaatia mutta hintavertailussa voittavat alkuperäiset; marmorilta tyhjäkäynti- ja täyskaasukytkin -paketti on muistaakseni satasen luokkaa.
Comment