Lämmittikö ne katsastusmiehet yhtään sitä autoa mittauksen aikana?
Jos eivät lämmittäneet ja autoa on huolleltu sytytyspuolen osalta edes kohtuudella, eikä käytössä tunnu häikkää, niin kannattaisko kokeilla ihan ajaa oikeasti lämpimäksi ja ottaa ne arvot.
Muistuu vaan mieleen eräs kerta kun olin pyöränsuuntauksessa jonkun nivelen vaihdon jälkeen, niin paikalle tuli tientakaiselta katsastusasemalta A3 Audi, oli pompannu päästöistä, huoltomies kävi lyhyen lenkin, ei kai tuntenu mitään vikoja, löi audin analysaattoriin ja printtas hyväksyntään oikeuttavat luvut..
Ei kai niissä mitään armonpaloja enää nuissa arvoissa ole, nuo arvot on suurinpiirtein kunnossa olevalle vakioautolle helppo nakki.
Jos eivät lämmittäneet ja autoa on huolleltu sytytyspuolen osalta edes kohtuudella, eikä käytössä tunnu häikkää, niin kannattaisko kokeilla ihan ajaa oikeasti lämpimäksi ja ottaa ne arvot.
Muistuu vaan mieleen eräs kerta kun olin pyöränsuuntauksessa jonkun nivelen vaihdon jälkeen, niin paikalle tuli tientakaiselta katsastusasemalta A3 Audi, oli pompannu päästöistä, huoltomies kävi lyhyen lenkin, ei kai tuntenu mitään vikoja, löi audin analysaattoriin ja printtas hyväksyntään oikeuttavat luvut..
Ei kai niissä mitään armonpaloja enää nuissa arvoissa ole, nuo arvot on suurinpiirtein kunnossa olevalle vakioautolle helppo nakki.
Comment