Joo eli tänään vaihdoin tohon omaan 1.8t aeb tt.n by-passin koska arvelin että sitä ei oltu ikinä vaihdettu.. Alkuperäinen olikin totaali paskana.. Reikä päällä ja näytti sille että se sisustakin oli ihan räjähtänyt.. No auton pitäisi olla täysin vakio(putkistoa ja suodatinta lukuunottamatta). Ennen auto ahtoi 0.3-0.5bar, mutta nytten tolla uudella by-passilla ahdot käy parhaillaan hetkellisesti jopa 1bar ja vetää tosi hyvin(laskee kyllä parissa sekunnissa tohon 0.6-0.7bar). Voiko siis olla että auto onkin lastutettu koska eihän vakio softalla ahdot voi nousta noin ylös? Tarkistin myös samalla että N75 johdot oli ehyet..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
yllätys ahtojen kanssa
Collapse
X
-
Pitänee kokeilla omaan samaa. Oma peli ahtaa juurikin noin samat kuin topikin aloittajalla ja ymmärtänyt olen että vähän enemmän pitäisi olla. Eikös imusarjalta tulevasta pässin letkusta puhaltamalla/imemällä pitäisi vuotaa jos kokeilee? Tuosta kun testasin tätä niin puhaltamalla ei ainakaan saanut menemään ilmaa, imemällä se ehkä vähän saattoi vuotaa.
Mistä hankit pässin ja jos sopii kysyä niin minkä hintainen oli?
Comment
-
Vaihdoinpa sitten omaan kulkupeliin sen pässin. Vanha jo kyllä vuotikin joten sillai ei mennyt osan vaihto hukkaan. Harmillista kyllä se ei edelleenkään ahda kuin sen 0.35, tilapäisessä häiriössä 0.4 bar. Lisäksi vielä kun riittävästi kierrokset nousee niin ahdot laskee 0.25 bar:iin. Mielestäni siellä ei ole ahtopaine/alipainevuotoja.
Mahtaakohan rikkinäinen N75 aiheuttaa moista?
Comment
Comment