Eikös se näin pitäis mennä: virta päälle-surahdus-naks (1-2sek.)sitten vasta starttia.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Moottori hyytyi, Audi 100 2.3 1990
Collapse
X
-
Kiitos taas kaikille, neuvoistanne on ollut iso apu.
Miten tuo kylmäkäynnistyspiiri toimii, ohittaako se jollain tavalla paineistetun puolen?
Ja kun kumminkin alkuperäinen pumppu oli äänetön viime kevääseen asti (vuodesta 1990), miksi tuo uusi pitää heti ääntä? Saman lainen Pierburg ...
Comment
-
Tutkippa vaikka tuosta linkistä kuvia:
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_11.PDF
Ei se kylmäkäynnistyspiiri periaatteessa mitään ohita, startatessa lämpöaikakytkin saa virtaa, ja riippuen jäähdytysnesteen lämpötilasta antaa virtaa kylmäkäynnistyssuuttimelle, max aika tais olla jotain 8sek luokkaa -20 asteen lämpötilassa. Samoin siinä tuliseinässä oleva alipainekytkinkello antaa kylmänä kiihdytettäessä saman kylmäkäynnistyssuuttimen kautta lisärikastuksen.
-Vaihdoitko sen äänenvaimentimen siinä pumpun päällä samalla kun itse pumpun?.
-Onko mahdollista että pumpulta lähtevä paineletku ottaa tankissa kiinni johonkin, esim. tankin seinämään jolloin ääni kuuluu selvemmin?.
-Onko paineenvaraajan kunnosta tietoa?.
Comment
Comment