Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Multitronicciin öljyt pääkaupunkiseudulla?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Multitronicciin öljyt pääkaupunkiseudulla?

onko kenelläkään teilklä viisaammilla kokemuksia tai infoa missä voisi vaihtaa Multitronicciin öljyt asiantuntevasti, huolella ja edukkaasti ?

kiitos etukäteen

....

Audicenterit vaihtaa 180 euron yhteishintaan sis. siis öljyt ja työt ja jätemaksut.

Comment

Tekisi mieli sanoa ja sanonkin ettei tulisi mieleenkään vaihdattaa Multitroniciin öljyjä jossain "edullisessa" paikassa "edullisilla" öljyillä, sillä on kuitenkin sen verran arvokas murikka siinä moottorin jatkona kyseessä.
      Marmori kuitenkin mahdollisissa ongelmissa voi suhtautua yhteisvastuullisestikin, joka lienee nurkkapajoissa epävarmempaa.

Sama tosin pätee yleensäkin öljynvaihtoihin, ehkä varmempaa on öljyn laadun suhteen siellä marmorilla kuin jossain epämääräisemmässä paikassa, vaikka ehdottoman vakuuttavaa ei se merkkihuollonkaan tietotaitotaso kaikistellen ole.
      Mutta kuitenkin...

Comment

joo vien kiltisti audille.

Onkohan pikahuollon homma vai meneekö taas viikko että saa litkut vekottimeen...

Comment

Itse olen vaihtanut multitroniciin öljyt. Marmorilla litra maksaa noin 20-25 eur, tarvikeliikkeistä saa saman laatuluokan öljyä V.A.G varaosanumerolla reilusti alle 20 eur/litra. Öljynvaihdossa öljyä menee noin 5-6 litraa.

Comment

Työosuus on karkeasti 50 € merkkihuollossa, riippuen tuntiveloituksesta vaihtelee muutaman euron tuosta, loppusumma öljyineen 170-180 € versiosta riippuen.

Comment

... käytin Hertisikan audin pikahuollossa, tunti meni ja 210e ....nyt ajellaan seuraavat 60000 ja myydään pois uuden tieltä;)...

Comment

paljonko meni öljyä?

Comment

Minulta löytyy tuota öljyä, 12,5e/l

teppo.kalske@iki.fi

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Teppo Kalske Näytä viesti
                    Minulta löytyy tuota öljyä, 12,5e/l

teppo.kalske@iki.fi
                    Tuolta minkäkin öljyt ostin, tosin taisi siinä olla jotain muutakin pientä hilpettä laatikkoon.

Comment

Aikaa meni yli puoli päivää

Mulle sanottiin Laakkosella, että vaikka itse vaihto sujuu nopeasti, on parempi jättää auto päiväksi heille koska ensin laatikon pitää jäähtyä ja sitten vanhan öljyn kannattaa antaa rauhassa valua pois.

Vein kiltisti aamulla ja hain iltapäivällä pois. Liekö tuo sitten kusetusta jos kerran pikahuollossa vaihdettiin tunnissa?

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja McInen Näytä viesti
                        Mulle sanottiin Laakkosella, että vaikka itse vaihto sujuu nopeasti, on parempi jättää auto päiväksi heille koska ensin laatikon pitää jäähtyä ja sitten vanhan öljyn kannattaa antaa rauhassa valua pois.

Vein kiltisti aamulla ja hain iltapäivällä pois. Liekö tuo sitten kusetusta jos kerran pikahuollossa vaihdettiin tunnissa?
                        Eihän tuo tyhmältä kuulosta vaan ihan oikealta tavalta hoitaa tuo vaihto.
                        Mitään lisäkustannuksiahan tuosta ei varmaan sinulle tullut työnhinnan muodossa ?
                        Lisäksi tulee muistaa että nuo pikahuollon tuntihinnat ovat kovemmat kuin normihuollon.

Laakkosellakin taitaa olla valmiiksi hinnoiteltu tuo homma jonnekin 170 euron pintaan tarpeineen.

Comment

Juu...

...ei mitään lisäkustannuksia. Ihmettelin vaan, miten yksi Audi-huolto voi hoitaa saman homman tunnissa ja toinen päivässä... Omalle kohdalleni sattunut tapa vaikutti minustakin ihan järkevästi perustellulta, siksi en siitä mitään murissutkaan.

Comment

Working...
                          X