Koitin tuossa selailla searchila samaista asiaa, mutta huonolla menestyksellä.
Otsikon mukainen auto, ajettu 200tkm vm-96.
Eli käytin autoni jakopää huollossa, jossa sitten ymmärtääkseni vaihdettiin jakohihna, moniura laturille, vesipumppu ja rullia.
Auto ei ole ollut omistuksessani kuin alta viikon ja silti huomasin oireita huollon jälkeen, joita ei ollut ennen.
Audeista ei ole aikaisempaa kokemusta, joten apuja tarvitaan.
Voisiko joku ystävällisesti kertoa mistä nämä ohessa olevat asiat voisi johtua?
Huollon jälkeen huomattuja :
-tyhjäkäynti 100-200 alempi
-"täristää" tyhjäkäynnillä, kuin vedättäisi liian raskaalla vaihteella
-newtoneita puuttuu, ei vastaa 3000rpm jälkeen yhtä napakasti kuin ennen huoltoa
-4 ja 5 vaihteella vääntö heikompi
-pakoääni putken suulla vähän väliä matala ja pehmeä "tuh", aivan kuin osa polttoaineista palaisi putkessa?
Voisiko johtua josko olisi jako mennyt pieleen yhdellä hampaalla?
Onko tästä vaaraa?
Millä tavalla selviäisi parhaiten tämä ongelma?
Kiitos jo etukäteen asiallisista neuvoista/vinkeistä.
Otsikon mukainen auto, ajettu 200tkm vm-96.
Eli käytin autoni jakopää huollossa, jossa sitten ymmärtääkseni vaihdettiin jakohihna, moniura laturille, vesipumppu ja rullia.
Auto ei ole ollut omistuksessani kuin alta viikon ja silti huomasin oireita huollon jälkeen, joita ei ollut ennen.
Audeista ei ole aikaisempaa kokemusta, joten apuja tarvitaan.
Voisiko joku ystävällisesti kertoa mistä nämä ohessa olevat asiat voisi johtua?
Huollon jälkeen huomattuja :
-tyhjäkäynti 100-200 alempi
-"täristää" tyhjäkäynnillä, kuin vedättäisi liian raskaalla vaihteella
-newtoneita puuttuu, ei vastaa 3000rpm jälkeen yhtä napakasti kuin ennen huoltoa
-4 ja 5 vaihteella vääntö heikompi
-pakoääni putken suulla vähän väliä matala ja pehmeä "tuh", aivan kuin osa polttoaineista palaisi putkessa?
Voisiko johtua josko olisi jako mennyt pieleen yhdellä hampaalla?
Onko tästä vaaraa?
Millä tavalla selviäisi parhaiten tämä ongelma?
Kiitos jo etukäteen asiallisista neuvoista/vinkeistä.
Comment