Tyhjäkäynti Ok ja normaalissa ajossa toimii ihan niin kun pitääkin. Isolla vaihteella saa kaasu pohjassa vedättää, toimii Ok
Jos kakkos vaihteella 2000rpm survasee kaasun pohjaan niin vetää kyllä mielestäni normaalisti, mutta putkistossa kuuluu rötäävän.
Eli silloin kun oikein kunnolla pyydetään tehoja niin jotain pätkimistä on vaikka ei persdynossa tunnukaan. Ei nyt kyllä tietty oikeen oo pitoakaan.
Vaihdettu tulpat, polttoainesuodatin ja lambda.
Seuraavaksi listalla varmaan perinteiset eli virranjakajan kannet, pyörijät ja tulpanjohdot. ECU:n lämpötila-anturin vaihto myös listalla jos vaikka vaan kävisi liian rikkaalla kun luulee konetta jääkylmäksi. Tuossa taisi multivika-anturi hoitaa vain mittaria ja vikavaloja?
Olisiko valistuneita arvauksia? Vikakoodeja ei ole luettu, kun toinen diagnoosiliitin on mystisesti kateissa. Siitä toinen kysely sähköpuolella.
Jos kakkos vaihteella 2000rpm survasee kaasun pohjaan niin vetää kyllä mielestäni normaalisti, mutta putkistossa kuuluu rötäävän.
Eli silloin kun oikein kunnolla pyydetään tehoja niin jotain pätkimistä on vaikka ei persdynossa tunnukaan. Ei nyt kyllä tietty oikeen oo pitoakaan.
Vaihdettu tulpat, polttoainesuodatin ja lambda.
Seuraavaksi listalla varmaan perinteiset eli virranjakajan kannet, pyörijät ja tulpanjohdot. ECU:n lämpötila-anturin vaihto myös listalla jos vaikka vaan kävisi liian rikkaalla kun luulee konetta jääkylmäksi. Tuossa taisi multivika-anturi hoitaa vain mittaria ja vikavaloja?
Olisiko valistuneita arvauksia? Vikakoodeja ei ole luettu, kun toinen diagnoosiliitin on mystisesti kateissa. Siitä toinen kysely sähköpuolella.
Comment