Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 1.8t Quattro röpöttää tyhjäkäynnillä ja näyttää moottorin elektroniikkahäiriövaloa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

viikon vinkki: Niillä puolilla mitkä Audi vaihtaa "takuuvaihtokampanjan" yhteydessä, ei oo mitään takuuta. Takuun osille saa maksamalla osista rahaa, ja tunnetusti vain "juuri nämä ainoat alkuperäiset" puolat kuuluvat kyseisen homman piiriin, tarvikepuoliahan ei vaihdella kuin maksusta. :)
    nimimerkillä "puolia vaihdellut". :D

Comment

Onko noiden puolien mittaamiseen muuta jekkua kuin nyppiä johto irti puolasta? Meinaan käynti muuttuilee meikäläisen autossa niin vähän tolla tekniikalla että paha mennä sanomaa, että mikä puola(t) on pimeenä. Ja VCDS sanoopi, että random/multiple misfires, joten ei siitäkään ole pahemmin apua

Comment

Eikö se VCDS kerro myös sylinterin jossa noita havaitaan. Näin ainakin mulla tekee.

Comment

Ei mulla, toki voi olla että katoin vähä hätiköiden

Comment

Katsoppa uudestaan varmuuden vuoksi.

Comment

Koodi:
              16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
                      P0300 - 35-00 - -
              En tiedä, että mitä teen väärin, mutta ei kyllä tosta mun mielestä selviä, että mikä sylkky räkii sutareita.
              Johtuneekohan siitä, että VCDS on vain lite-versio...

Comment

Eikös VCDS:llä näe myös pyttykohtaiset misfiret reaaliajassa. Olikohan 015-016.

Comment

Asia ratkaistu, vein kertakäyttöautoon kampnjaremonttiin, 4kpl puolia uusiksi 0e :)

Comment

Working...
                  X