Taas sama tuttu vika autossa. Allaolevaa vikakoodia herjaa eli käy liian laihalla ja uutena vikana tullut tämän lisäksi että tyhjäkäynnillä kierrokset seilaavat/röpöttävät. 2 viikkoa sitten meni puola ajossa ja vaihdoin sen yhden (kaikki puolat on nyt kertaalleen vaihdettu ja silti viisastuneena yksi ylimääräinen peräkontissa aina mukana) ja boschin platinatulpat (kaikki neljä) jonka jälkeen alkoi tämä tyhjäkäynnillä röpötys. Maffi on vaihdettu kuukausi sitten ja samalla Oulussa powerflashilla katsottu lambdan arvot ja näyttivät normaaleilta (olen seuraillut itse arvoja tämän jälkeen ja näyttävät edelleen normaaleilta jos nyt oikein osaan niitä katsoa). Alipaine- ja muita letkuja olen käynyt läpi enkä ole havainnut murtumia.
Nyt tarvittais viisaampien apuja mitä seuraavaksi ja mistä etsiä vikaa?
Koodi:
VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0003 Software Coding: 10700 Work Shop Code: WSC 13622 Additional Info: WAUZZZ8LX31203800 AUZ5Z0B4157184 1 Fault Found: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-00 - -
Comment