Lötkön laatikko huutaa ja ilmeisesti laakeriremppa tulisi kalliimmaksi, mitä ehjän purkuosan ostaminen ja paikalleen laitto.
Nykyinen laatikko on tyyppia AMK, auto on sedan, vuosimallia '90 ja moottorina 2.0E. Sopiiko tuohon joku muu laatikko "heittämällä", eli siten ettei tarvitsisi maksaa vaihdosta enemmän, kuin mitä vanhan laatikon korjaaminen maksaisi?
Purkamot ilmoittavat laipan kokoa, pulttien määrää ja neste/vaijeri-välityksiä noista, mutta aika harvalla on tuo koodi osan kuvauksissa. Itse tuon AMK-laatikon speksit ovat minulle täysin tuntemattomat, en ole tuon auton konepellin alla kamalasti aikaa viettänyt. Yksi AMK olisi lähiseudulla purkamossa, mutta sen laatuluokka on "A2", eli "mahdollisimman täydellinen kokonaisuus, kunto on hyvä ja voidaan ottaa käyttöön ilman merkittävää kunnostusta". Vähän arveluttaisi ostaa tuollainen, kun ei tiedä miten "merkittävää kunnostusta" esim. nykyinen ulina vaatisi, tiedä vaikka saisi huonomman.
Nykyinen laatikko on tyyppia AMK, auto on sedan, vuosimallia '90 ja moottorina 2.0E. Sopiiko tuohon joku muu laatikko "heittämällä", eli siten ettei tarvitsisi maksaa vaihdosta enemmän, kuin mitä vanhan laatikon korjaaminen maksaisi?
Purkamot ilmoittavat laipan kokoa, pulttien määrää ja neste/vaijeri-välityksiä noista, mutta aika harvalla on tuo koodi osan kuvauksissa. Itse tuon AMK-laatikon speksit ovat minulle täysin tuntemattomat, en ole tuon auton konepellin alla kamalasti aikaa viettänyt. Yksi AMK olisi lähiseudulla purkamossa, mutta sen laatuluokka on "A2", eli "mahdollisimman täydellinen kokonaisuus, kunto on hyvä ja voidaan ottaa käyttöön ilman merkittävää kunnostusta". Vähän arveluttaisi ostaa tuollainen, kun ei tiedä miten "merkittävää kunnostusta" esim. nykyinen ulina vaatisi, tiedä vaikka saisi huonomman.
Comment