Elikkäs katti asiaa tällä kertaa. Kun tuosta omasta biturbosta on nyt todennäkösesti menny katti (pelkääjän puolelta) niin heräsi pari kysymystä, kun on tässä nyt tullut katseltua niitä eri paikoista.
Käykö A6 biturbojen katit keskenään koneen koodista riippumatta? Katselin vain että AJK koneen downpipeja ois aika paljon myynnissä ebayssä. Itsella taas on AZA kone, jotenka meneekö nuo kuinka hyvin päittäin?
Ja onko järkevämpää uusia koko downpipe (ja katit siinä samalla) vaiko vain hankkia uusia katti ja vaihtaa se hajonneen tilalle?
Entäs sitten jos vaihtaisi kummatkin downpipet vähän väljempiin (esim S4:n jotka ovat käsittääkseni jo väljemmät kuin nuo A6:n)? onko siitä käytännössä kuinka paljon hyötyä? Lastu on kyllä harkinnassa kunhan tuon katti ongelman saa pois päivä järjestyksestä. Eli tulevaisuutta ajatellen, onko järkevää sijoittaa downpipeihin, vaiko pitää ne vakiona?
Ja viellä loppuun, onko suosituksia kattien (tai dp:n) ostopaikoista? Tietenkin pitäisi saada halvalla hyvää, mutta se nyt harvoin onnistuu. :)
Käykö A6 biturbojen katit keskenään koneen koodista riippumatta? Katselin vain että AJK koneen downpipeja ois aika paljon myynnissä ebayssä. Itsella taas on AZA kone, jotenka meneekö nuo kuinka hyvin päittäin?
Ja onko järkevämpää uusia koko downpipe (ja katit siinä samalla) vaiko vain hankkia uusia katti ja vaihtaa se hajonneen tilalle?
Entäs sitten jos vaihtaisi kummatkin downpipet vähän väljempiin (esim S4:n jotka ovat käsittääkseni jo väljemmät kuin nuo A6:n)? onko siitä käytännössä kuinka paljon hyötyä? Lastu on kyllä harkinnassa kunhan tuon katti ongelman saa pois päivä järjestyksestä. Eli tulevaisuutta ajatellen, onko järkevää sijoittaa downpipeihin, vaiko pitää ne vakiona?
Ja viellä loppuun, onko suosituksia kattien (tai dp:n) ostopaikoista? Tietenkin pitäisi saada halvalla hyvää, mutta se nyt harvoin onnistuu. :)
Comment