Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vuotava jäähdytin, ...kele

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Vuotava jäähdytin, ...kele

Miten voisi tukkia jäähdyttimen joka vuotaa muovipäädystä, siis muovin ja metallin välistä?!? Ymmärsikö kukaan?? Olen päällystänyt kohdan Super epoxylla mutta se ei kestä lämpöä, onko mitään muuta ainetta joka kestäsi?? Vai pitääkö jäähdytin uusia? Jos näin on niin olisiko kenelläkään myytävänä, auto on 2,2l -88 turbomalli.

Motonetissä TD:n syyläri maksaa jotain 160 euroa. 620mm leveä.

Comment

Tarkka hinta on 158 ee:tä, olin tosin ajatellut pääseväni hieman halvemmalla, eli jos löytyisi se ehjä käytetty jonkun nurkasta niin olisin kiinnostunut ostaja !! On myös varmaan olemassa lämpöä kestäviä epoxeja, onko kenelläkään tietoa ???

Comment

Lämpöä kestäviä epokseja löytyy monta eri lajia. Ne vaatii ensinnäkin kovettuakseen korkeita lämpötiloja ja ehottoman puhtaita pintoja. Itse olen käyttännyt lennokkien liimauksissa käytettäviä pikaliimoja siihen kikeriä perään johan kovettuu ja pitää. Niitä on kolmea eri paksuutta joten paikkatavan kohdan mukaan pitää valita. Niitä saa paikallisista askartellu tai lennokkien myyvistä liikkeistä. Ovat kuitenkin suhteellisen kalliita niitä voi kyllä käyttää muuhunkin liimaukseen.

Comment

Kiitos tiedosta Pekka, jos vielä voisit "selventää" mitä tarkoitat maininnalla " siihen kikeriä perään" niin toivottavasti minäkin ymmärtäsin.

Comment

Kikeri on näiden pika liimojen kiihdytin jolla saadaan liima kovettumaan sellaisilla pinnoilla mitkä eivät ole vastakkain. Kun kysyt pikaliima ja siihen kikeriä niin askartelu tai lennokki liikeen myyjä tietää mitä tarkoitat. Kiihdytintä on käytettävä erittäin tarkkoin sillä se on sellaista ainetta jos sitä käyttää liikaa niin savu pölähtää ja liimaus on pilalla. Sormissa sun muissa elimissä reaktio voi olla niin nopea se aiheuttaa palovammoja. Joten varovaisuutta.

Comment

Oletko koittanut kiristellä niitä nipsuja mitkä puristavat muovin ja kennon yhteen?

Comment

Yritin kiristää kyseisiä "nipsuja" mutta se ei auttanut vuoto ei tule niiden välistä vaan "muovi" on ilmeisesti murtunut.

Comment

Syyläri

Pitkässä juoksussa saatat säästää jos ostat uuden syylärin.

Comment

Itselläni oli menneyt rikki samalla tapaa. Ostin uuden syylarin (Lahdesta 120 ?)
                    Ei ole sittemmin vuotanut ,-))

Comment

Working...
                    X